自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7915


1#
發表於 15-5-6 19:16 |只看該作者
遲來的發問,爬唔到文所以問jm
看幾個youtube片整黑蒜,好像都係冚蓋後直接按keep warm功能,無按cook制
我想搞清楚,係咪完全唔洗按cook制?
如果我係舊式電飯煲,係咪咩制都唔洗按,只是接電等佢預設keep warm就得


伯爵府

積分: 16835


2#
發表於 15-5-6 19:21 |只看該作者

引用:遲來的發問,爬唔到文所以問jm看幾個youtub

原帖由 huisandy 於 15-05-06 發表
遲來的發問,爬唔到文所以問jm
看幾個youtube片整黑蒜,好像都係冚蓋後直接按keep warm功能,無按cook制
我 ...
你個係咩舊式飯煲?


伯爵府

積分: 16835


3#
發表於 15-5-6 19:24 |只看該作者

回覆:整黑蒜要唔要按cook製

其實好多人誤解用舊式飯煲係好舊款飯煲都得,其實係要簡單操作(即係得cook/kerp warm)嘅西施煲先得,我會按一次cook等個煲跳去keep warm


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo