立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18232
複式洋房
積分: 407
大宅
積分: 2654
瑪瑙宮
積分: 139683
lsftsang 發表於 15-5-19 12:28 回覆 wing2015 的帖子 唔想同個仔分開,如果唔分居可以嗎?
lsftsang 發表於 15-5-19 12:45 回覆 Nancy20090615 的帖子 妳是否先找律師先?如果另一方面唔肯,應如何辦?
Nancy20090615 發表於 15-5-19 12:51 係呀, 就係律師話同住無性一年已可辦離婚. 我地係傾好的. 如果佢唔肯, 您單方面應要兩年後可申請.
子爵府
積分: 12943
原帖由 lsftsang 於 15-05-19 發表 回覆 wing2015 的帖子 唔想同個仔分開,如果唔分居可以嗎?
lsftsang 發表於 15-5-19 12:56 單方面要兩年後可申請,是否指不用分居計?但怎樣證明?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy