興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1044


1#
發表於 15-6-15 08:19 |只看該作者
想問大家狗狗有無用過Vxxxxxx神仙水?
我隻狗狗皮膚敏感反反覆覆,睇左幾次醫生,食抗生素好番哂,隔一排又番發,聽講神仙水好work,我想買比狗狗試下,狗狗係手腳同個肚仔有事,用水還是啫哩好呢?


大宅

積分: 1044


2#
發表於 15-6-15 08:26 |只看該作者

回覆:Wy0912 的帖子


1434327981950.jpg


複式洋房

積分: 183


3#
發表於 15-6-15 09:46 |只看該作者

回覆:Wy0912 的帖子

我隻史立莎同你隻狗狗所講一樣,皮膚反反覆覆,現在夏天很嚴重,好多粒粒。看医生,食抗生素很快好,但無葯吃又來了。我不想她吃太多葯,現改用你所講的神仙水。當發現粒粒,就消毒清潔好,每天濆幾次,覺得第二天就乾爽D,粒粒稍好,做幾天就好了。好得慢,想總好過食葯吧。希望同你分享。


寶石宮

積分: 407277

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 15-6-15 11:49 |只看該作者
我都有依支神仙水,真係幾掂架

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


大宅

積分: 3408


5#
發表於 15-6-15 11:49 |只看該作者
我的狗和貓都用過神仙水,好掂!


大宅

積分: 3608


6#
發表於 15-6-15 18:14 |只看該作者

引用:想問大家狗狗有無用過Vxxxxxx神仙水

原帖由 Wy0912 於 15-06-15 發表
想問大家狗狗有無用過Vxxxxxx神仙水?
我隻狗狗皮膚敏感反反覆覆,睇左幾次醫生,食抗生素好番哂,隔一排又 ...
響邊買架? 我隻都好中意lam手lam腳


大宅

積分: 1044


7#
發表於 15-6-15 18:14 |只看該作者

回覆:bermuda 的帖子

多謝大家分享呀,我要快快買番枝比狗狗噴噴先


大宅

積分: 1044


8#
發表於 15-6-15 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Wy0912 於 15-06-15 發表想問

原帖由 superya 於 15-06-15 發表
響邊買架? 我隻都好中意lam手lam腳
我見旺角花園街寵物店有


大宅

積分: 1044


9#
發表於 15-6-17 14:40 |只看該作者

回覆:Wy0912 的帖子

今日買左枝寵物神仙啫喱了 希望狗狗快d好番


男爵府

積分: 7710


10#
發表於 15-6-17 15:18 |只看該作者
我貓咪皮膚炎, 神仙水加處方糧...


大宅

積分: 4538


11#
發表於 15-6-18 12:07 |只看該作者
咩神仙水?? 我平時唔去寵物店, 所以唔認識, 有無相睇下?

我狗狗都係因天氣潮濕引致皮膚發炎, 會紅、掉皮、掉毛、有異味, 合用嗎?


侯爵府

積分: 20211


12#
發表於 15-6-18 15:07 |只看該作者

回覆:寵物神仙水

is it really work?


大宅

積分: 1044


13#
發表於 15-6-18 21:58 |只看該作者

回覆:-maymay- 的帖子

我都係上網見好多人介紹好work,所以買黎試,
v字頭寵物神仙水,你地可以睇睇


子爵府

積分: 10777


14#
發表於 15-6-19 11:14 |只看該作者

引用:我貓咪皮膚炎, 神仙水加處方糧...

原帖由 AY1113 於 15-06-17 發表
我貓咪皮膚炎, 神仙水加處方糧...
請問你隻貓貓食咩牌子處方糧





男爵府

積分: 7710


15#
發表於 15-6-19 14:52 |只看該作者
回覆 sorfn89 的帖子

Hill's dd "鴨肉腕豆"


子爵府

積分: 10777


16#
發表於 15-6-19 16:00 |只看該作者
AY1113 發表於 15-6-19 14:52
回覆 sorfn89 的帖子

Hill's dd "鴨肉腕豆"

thanks




複式洋房

積分: 367


17#
發表於 15-6-20 08:21 |只看該作者

回覆:寵物神仙水

上次貓貓無端端甩毛,仲有少少皮屑,我每日早晚用硫磺皂同佢抺甩毛部位,再用清水抺乾淨同吹乾,一個星期就好返,兩個星期生返晒d毛


版主

積分: 81036

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


18#
發表於 15-6-20 14:30 |只看該作者

引用:上次貓貓無端端甩毛,仲有少少皮屑,我每日

原帖由 mawwl 於 15-06-20 發表
上次貓貓無端端甩毛,仲有少少皮屑,我每日早晚用硫磺皂同佢抺甩毛部位,再用清水抺乾淨同吹乾,一個星期就 ...
硫磺皂?



生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


複式洋房

積分: 367


19#
發表於 15-6-20 15:08 |只看該作者

回覆:sfll 的帖子

硫磺皂係藥房買既,人輕微皮膚病都可以用,抺完要用水抺返乾淨,唔好比佢舔到。我每日都有觀察住,諗住如果三四日無好轉就帶佢睇醫生,好在佢慢慢生返d毛出來


複式洋房

積分: 362


20#
發表於 15-6-21 22:46 |只看該作者

回覆:寵物神仙水

小小提示我都係v用家,前兩日去dog show,見到原來v宜家已由藥廠做番,所以跟藥廠個名叫M.........,個總代理話寵物店賣晒舊貨都將會變新包裝,仲要原來新裝升左le,仲勁左啊




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo