懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 292


1#
發表於 15-5-15 20:31 |只看該作者
生第一個嘔到生,今胎唔想再係咁,食咩可以冇咁嘔?




複式洋房

積分: 286


2#
發表於 15-5-16 23:57 |只看該作者

引用:生第一個嘔到生,今胎唔想再係咁,食咩可以

原帖由 Emilylai24 於 15-05-15 發表
生第一個嘔到生,今胎唔想再係咁,食咩可以冇咁嘔?
你第一胎嘔到生呀?好辛苦呀!有好多人話去到三個月就舒服哂。你果時係冇舒服過?定有嘔但冇頭三個月咁反胃咁難頂呀?
我自己八個星期,係咁盼望。
我覺得唔可以俾個胃空哂,飲啲熱檸水,青蘋果係有啲效咖!但今個星期,好似要食啲新野先得。
頭先去左萬寧睇止嘔手帶,但冇for 孕婦,得小朋友果款同埋暈浪果款咋。
你要加油呀!




別墅

積分: 833


3#
發表於 15-5-17 00:37 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

梳打餅,話梅不離身




別墅

積分: 696


4#
發表於 15-5-17 14:20 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

我日日一杯熱擰水,朝早一杯奶,下午茶一個橙,到而家27週都冇嘔冇暈冇反胃,不過唔知關唔關事



大宅

積分: 2256


5#
發表於 15-5-17 14:42 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

雖然作嘔反胃時完全唔想食野...但我都覺得keep住有少少野落肚好過唔食野...
我買定少少乾糧同面包,一覺得肚空空作嘔就食少少,會覺得舒服d...
仲有一個唔太好但work的辦法,就係飲汽水...飲完攻返曬d胃氣一次過\"urgh\"返出黎,真係超爽




男爵府

積分: 5403


6#
發表於 15-5-17 14:53 |只看該作者
我‘索’檸檬……ok wor,而家剛15周,無作呕了


複式洋房

積分: 292


7#
發表於 15-5-17 15:07 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

我而家6週,好驚似上胎咁嘔法,頭三個月嘔到七彩,又暈係街,之後一刷牙就嘔水,係嘔少左,但一食完野就反胃有時仲嘔,直到生!所以今胎要食多d維他命葉酸,再睇下食咩預防嘔,真係好驚好似上胎咁




伯爵府

積分: 17272

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 15-5-18 22:18 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

我上胎又係嘔左5個幾月。。。今胎5w 開始又黎料。。。聞香同臭又嘔。。宜家食乜都嘔。。。好辛苦。。。仲要湊女。。。我唔想嘔幾個月r


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 15-5-18 22:22 |只看該作者
我覺得食咩都冇用既...


複式洋房

積分: 292


10#
發表於 15-5-18 22:30 |只看該作者

回覆:Mt121 的帖子

有冇話生仔/女冇咁嘔?




大宅

積分: 3186


11#
發表於 15-5-19 13:00 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

留毛,我都想知,我第一胎係兩個月開始嘔,嘔到生,touchwood今胎情況暫時輕微




禁止訪問

積分: 591


12#
發表於 15-5-19 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 314


13#
發表於 15-5-20 00:26 |只看該作者

回覆:食咩預防嘔吐?

唔好食咁飽,每日散步,飲hot檸水,蘋果。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo