家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   10


已刪除用户

積分: 17814


1#
發表於 15-2-24 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36319


2#
發表於 15-2-24 12:36 |只看該作者
本帖最後由 shareholder 於 15-2-24 12:38 編輯

好難答 講出心裡說話, 會俾人鬧

保險, 到你CLAIM 時, 未必如你所願
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 15-2-24 13:07 |只看該作者

引用:朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用

原帖由 milkylok 於 15-02-24 發表
朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政府E院用同樣既葯都要3X萬,無錢的就用既葯副作用 ...
我覺得絕對有需要,有起邊個會幫你



點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:26
一之蘭太太    發表於 15-2-25 08:42


大宅

積分: 2418


4#
發表於 15-2-24 16:11 |只看該作者


珍珠宮

積分: 36319


5#
發表於 15-2-24 16:20 |只看該作者
乳癌要去到第三期擴散埋先有得 claim, 吾好玩啦, 第三期擴散埋同死已經無咩大分別
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


已刪除用户

積分: 17814


6#
發表於 15-2-24 17:47 |只看該作者

回覆:shareholder 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7#
發表於 15-2-24 20:04 |只看該作者

引用:好難答 講出心裡說話, 會俾人鬧保險, 到你C

原帖由 shareholder 於 15-02-24 發表
本帖最後由 shareholder 於 15-2-24 12:38 編輯

好難答 講出心裡說話, 會俾人鬧
X 2




大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 15-2-24 20:05 |只看該作者

引用:朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用

原帖由 milkylok 於 15-02-24 發表
本帖最後由 milkylok 於 15-2-24 15:44 編輯

朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政 ...
自已努力儲蓄更實際~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 24263


9#
發表於 15-2-24 20:32 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

依家危疾有原位癌既保險,唔需要再到第三期,末期先賠償,D俾時間去了解,同埋即使係末期,瞓係8人大房等死舒服,定係私家房,或者請個工人照顧自己舒服,都係講錢姐

點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:27
一之蘭太太    發表於 15-2-25 08:44


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


10#
發表於 15-2-24 23:43 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

如果擔心癌症引起嘅高費用,買危疾保要買好大至得,咁樣保費好貴架!大家要先了解多d,危疾保係買一個保額,比如20萬、50萬、100萬咁,中左就賠舊錢比你,買得大賠得大!不過癌症化療同標耙藥係政府都要自負好貴,買20萬危疾睇政府都唔夠!而家有d係買癌症治療費用嘅保險,唔係賠一舊錢,而係賠醫療費用,實報實銷比較化算!我同老公舊年都買左,每個月幾百,但係是消費品形式,唔中d錢就係潑出去的水,自己衡量啦!



點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:27


男爵府

積分: 5554


11#
發表於 15-2-25 00:21 |只看該作者
老實, 我也能靠儲蓄積存危疾保的保額, 但我還是買了危疾保, 因為我想分開這筆醫病錢, 這樣就可放心用其他餘錢做其他事包括進修、投資、消費等,否則可能萬一需用錢教命時可能適逢錢困於投資項目或其他用途中, 到時更煩。錢甚麼時候儲, 如何儲, 儲多少可以自己掌握, 但病這回事未必由我。

點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:28


男爵府

積分: 7139


12#
發表於 15-2-25 00:23 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

朋友供一千鬆D危疾,供左年幾,之後驗到乳癌初期,一次過賠左八十萬,找C家E院數用左廿幾萬,佢好彩有買,否則都唔知點E呀!




男爵府

積分: 5554


13#
發表於 15-2-25 00:29 |只看該作者
老實, 我也能靠儲蓄積存危疾保的保額, 但我還是買了危疾保, 因為我想分開這筆醫病錢, 這樣就可放心用其他餘錢做其他事包括進修、投資、消費等,否則可能萬一需用錢教命時可能適逢錢困於投資項目或其他用途中, 到時更煩。錢甚麼時候儲, 如何儲, 儲多少可以自己掌握, 但病這回事未必由我。


複式洋房

積分: 367


14#
發表於 15-2-25 02:04 |只看該作者
milkylok 發表於 15-2-24 12:31
朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政府E院用同樣既葯都要3X萬,無錢的就用既葯副作用 ...
一般的危疾保係一舊錢賠,買得大不代表一定好貴,要視乎係咩危保計劃,年期、賠償次數、人壽成分、儲蓄成分、保到幾多歳來決定。
危保買幾大取決於買來做乜? 醫病only? 醫病+生活費? 醫病+生活費+調理身子的費用? 醫病+生活費+調理身子的費用+心理補償?

必需與否,只需問問自己,如果一生人內一定會發生(大吉利是,新年溜溜,百無禁忌),你寧願每月俾幾百至一千蚊,到時一次過俾舊錢你選擇私家定政府醫病,定到時賣樓、問人借,仲要睇餸食飯?

至於可用自己儲蓄或投資,先唔講能否套現。暫時冇一樣工具係快得過保險,有事時筆錢即到:

如果一個人每月供1000買危保50萬,買完過兩年中風(危疾的一種),佢只交了2年保費=24000,就賠50萬,槓桿20倍,你可以去邊度投資2年保証槓桿20倍回報。簡單D,這是時間問題,你要儲幾耐先儲到50萬,而且可隨畤套現?

再者如果你有50萬喺手,你會用佢黎令自已及家人生活好些,還是留作唔知幾時會出現的醫藥費?


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 15-2-25 10:39 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保險公司對賭,有幾多個會贏?

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10847

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


16#
發表於 15-2-25 14:06 |只看該作者

引用:ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保

原帖由 大力大力 於 15-02-25 發表
ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保險公司對賭,有幾多個會贏?

...
大力兄
我早年看你的forum後cut晒保險
但騙徒無處不在
最近我媽幫我父65歲
買了月供$830所謂人壽
供10年
10年後可取回15萬
我媽堅持是純人壽
我說呃人
純人壽冇咁貴
佢話因父親老
請問是不是呃人?
對不起
手上沒其他資料

(本想pm but fail)
Sorry 借位問




子爵府

積分: 10847

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


17#
發表於 15-2-25 14:12 |只看該作者

引用:ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保

原帖由 大力大力 於 15-02-25 發表
ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保險公司對賭,有幾多個會贏?

...
係咪有冷靜期?




珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 15-2-25 15:13 |只看該作者

引用:乳癌要去到第三期擴散埋先有得+claim,+吾好

原帖由 shareholder 於 15-02-24 發表
乳癌要去到第三期擴散埋先有得 claim, 吾好玩啦, 第三期擴散埋同死已經無咩大分別 ...
好多公司第一期已經有得賠啦!



點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:28


珍珠宮

積分: 36319


19#
發表於 15-2-25 15:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-02-25 發表ㄧ

原帖由 jksd 於 15-02-25 發表
大力兄
我早年看你的forum後cut晒保險
但騙徒無處不在
取回10萬,供完10年打個和,吾算係大呃

菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


大宅

積分: 4528


20#
發表於 15-2-25 15:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+milkylok+於+15-2-24+15:44+編

原帖由 milkylok 於 15-02-24 發表
本帖最後由 milkylok 於 15-2-24 15:44 編輯

朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政 ...
希望你明白你只係將\"部份\"風險轉嫁比保險公司,而唔係將全部風險轉嫁,你要知道危疾入面並唔係所有第一期癌症都有得賠,仲要睇個別保險公司不保事項而定,有錢既話自己留一筆係到仲實際




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo