家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   4


洋房

積分: 38


1#
發表於 15-5-8 21:16 |只看該作者
想月供股票比小朋友日後讀書用, 大約供十年左右, 心水想供3988 , 2822, 939 其中一隻, 大家可幫忙選擇嗎?謝謝


男爵府

積分: 7281


2#
發表於 15-5-8 21:21 |只看該作者
939


複式洋房

積分: 371


3#
發表於 15-5-8 22:39 |只看該作者

引用:想月供股票比小朋友日後讀書用, 大約供十年

原帖由 manman0910 於 15-05-08 發表
想月供股票比小朋友日後讀書用, 大約供十年左右, 心水想供3988 , 2822, 939 其中一隻, 大家可幫忙選擇嗎?謝 ...
我想問點供法?
每個月買一手?


大宅

積分: 1403


4#
發表於 15-5-9 22:32 |只看該作者
好的,why not choose 2628,941,939 better than 3988


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


5#
發表於 15-5-9 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 manman0910 於 15-05-08 發表

原帖由 moniquehong1987 於 15-05-08 發表
我想問點供法?
每個月買一手?
固定金額,如 1500 ㄧ個月~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 17465

減齡達人勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 15-5-9 22:52 |只看該作者
請問2828及388供唔供得過?


伯爵府

積分: 17216

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 15-5-9 23:10 |只看該作者
要供到幾時架 ? 我都唔識, 想了解吓 !


水晶宮

積分: 74780


8#
發表於 15-5-9 23:17 |只看該作者

回覆:想月供股票

388同939不用,388己換股,換股佢想盡快賺錢,估見升就放,939升大多,如其中—間內銀壞賬額大,會影響其它如骨牌。。。


大宅

積分: 1208


9#
發表於 15-5-9 23:29 |只看該作者

回覆:想月供股票

原來中銀今個月set好買咗,後來del咗就買唔到要等下月10號後先可以買


洋房

積分: 38


10#
發表於 15-5-9 23:54 |只看該作者

回覆:大力大力 的帖子

大力大力: 請問現在先開始供股會否太遲,因好多已經是高位了,及你覺得939,3988及2822, 你會選那一隻?


洋房

積分: 38


11#
發表於 15-5-9 23:55 |只看該作者

回覆:CYWS 的帖子

其實冇話要供幾耐的


水晶宮

積分: 74780


12#
發表於 15-5-10 00:44 |只看該作者

回覆:想月供股票

現金好過供,十年內大把機會,如熊市,大調整,到時低入高出百利冇一害,朋友三月前入市,上月尾放了,現不沾,等等等


男爵府

積分: 7755


13#
發表於 15-5-10 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moniquehong1987+於+15-05-08

原帖由 大力大力 於 15-05-09 發表
固定金額,如 1500 ㄧ個月~
咁同自己每月限制自己去買有冇分別?即同樣每月指定日期買指定銀碼咁計⋯例如手續費上同供股會有差別嗎?




複式洋房

積分: 283


14#
發表於 15-5-12 23:49 |只看該作者

回覆:想月供股票

五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網睇到佢幾錢買及買咗未?




子爵府

積分: 11274


15#
發表於 15-5-13 09:07 |只看該作者

引用:五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網

原帖由 Winiho 於 15-05-12 發表
五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網睇到佢幾錢買及買咗未?
我都係剛5月係中銀月供!我都未識睇




侯爵府

積分: 21781


16#
發表於 15-5-13 09:43 |只看該作者
中銀按入" 投資" , 再按 "賬戶資料", 會show 你月供資料(分項)
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


男爵府

積分: 9283


17#
發表於 15-5-13 10:32 |只看該作者
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 ml6331 的帖子

請問你供邊隻?


男爵府

積分: 9283


18#
發表於 15-5-13 10:33 |只看該作者
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子

請問你供邊隻?


複式洋房

積分: 283


19#
發表於 15-5-13 10:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+DEAHEI+於+15-5-13+10:33+編輯

原帖由 DEAHEI 於 15-05-13 發表
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子
我供2800




複式洋房

積分: 283


20#
發表於 15-5-13 11:01 |只看該作者

引用:中銀按入\"+投資\"+,+再按+\"賬戶資料\",+會sho

原帖由 janetlam74 於 15-05-13 發表
中銀按入" 投資" , 再按 "賬戶資料", 會show 你月供資料(分項)
見到了,謝謝你



點評

janetlam74    發表於 15-5-13 11:04

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo