立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2340
象牙宮
積分: 213700
原帖由 cy101 於 15-05-22 發表 YES
happyj 發表於 15-5-22 13:29 如果唔見左咁點?
原帖由 cy101 於 15-05-22 發表 咁你咪照講!! 要作癈你本舊證!
happyj 發表於 15-5-22 13:38 有朋友話唔見左好麻煩 我係寄左去,等收信去攞證,係咪到時同佢講就ok?定係有其他手續? ...
原帖由 cy101 於 15-05-22 發表 一開始填FORM , 你唔TICK 係遺失補領, 事到如今, 你去到咪坦白同職員講你遺失咗本舊證, 睇下佢要你補番咩 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy