美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43255


1#
發表於 08-5-2 22:33 |只看該作者
用開隻橙色圓扁膠樽'dixxx', 都好好用.
但想買隻唇膏裝, 買左同一牌子唇膏裝, 但唔好用.

有無好介紹, 要唇膏裝.

[ 本文章最後由 minmin 於 08-5-4 10:24 編輯 ]


民房

積分: 79


2#
發表於 08-5-2 23:48 |只看該作者
雅頓好好用
OSLEE 一枝有隻好似唇彩咁既野都好好用, 仲好平


男爵府

積分: 6296


3#
發表於 08-5-3 10:11 |只看該作者
skinfood都幾好用.我用緊番茄活水果隻,有少少色.日頭用好正.
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


珍珠宮

積分: 43255


4#
發表於 08-5-3 11:43 |只看該作者
你地講既牌子可以係邊到買?


大宅

積分: 1927


5#
發表於 08-5-4 01:02 |只看該作者
Dr Hauschka (stick)
DHC (stick)
雪花秀 (tube)


大宅

積分: 1927


6#
發表於 08-5-4 01:03 |只看該作者
Dr Hauschka (stick)
DHC (stick)
雪花秀 (tube)


大宅

積分: 1674


7#
發表於 08-5-4 01:07 |只看該作者
Forever Aloe Lip


珍珠宮

積分: 43255


8#
發表於 08-5-4 10:26 |只看該作者
無好意思, 你地講既牌子, 我都唔識
請講埋係邊到買, 唔該.


大宅

積分: 1251


9#
發表於 08-5-4 11:33 |只看該作者
Forever Aloe Lip ~ 要入會架,
好好用, 冷氣地方 及 冬天用 very good
章由 minmin 於 08-5-4 10:26 發表
無好意思, 你地講既牌子, 我都唔識
請講埋係邊到買, 唔該. [/quote]


大宅

積分: 1251


10#
發表於 08-5-4 11:34 |只看該作者
Forever Aloe Lip ~ 要入會架,
好好用, 冷氣地方 及 冬天用 very good


原文章由 minmin 於 08-5-4 10:26 發表
無好意思, 你地講既牌子, 我都唔識
請講埋係邊到買, 唔該.


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


11#
發表於 08-5-4 14:08 |只看該作者
原文章由 donald.duck 於 08-5-4 11:34 發表
Forever Aloe Lip ~ 要入會架,
好好用, 冷氣地方 及 冬天用 very good


yes , very very good


禁止訪問

積分: 840


12#
發表於 08-5-4 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 197


13#
發表於 08-5-4 22:03 |只看該作者
Body shop (around $108)


複式洋房

積分: 474


14#
發表於 08-5-7 00:32 |只看該作者
nu skin lip balm spf15($60 會員價)


別墅

積分: 545


15#
發表於 08-5-7 02:51 |只看該作者
vaseline lip theropy


大宅

積分: 1344


16#
發表於 08-5-11 11:25 |只看該作者
Kiehl's $75 (Festival Walk)


伯爵府

積分: 17076


17#
發表於 08-5-11 19:13 |只看該作者
原文章由 BuzzMummy 於 08-5-11 11:25 發表
Kiehl's $75 (Festival Walk)

YEAH 呢隻真係最好用, 我平日用開盒裝個隻, 一年到晚都有用.(朗豪坊, 海港城都有專門店)

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-5-11 19:15 編輯 ]


子爵府

積分: 11274


18#
發表於 08-5-11 20:49 |只看該作者
Forever
very good
可代買


別墅

積分: 670


19#
發表於 08-5-12 14:46 |只看該作者
carmax , 屈臣


珍珠宮

積分: 43255


20#
發表於 08-5-13 13:08 |只看該作者
ml6331,


請問幾錢支, 係咪stick?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo