自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1364


1#
發表於 15-5-23 15:31 |只看該作者
琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,見時間尚早就話去香港仔富臨飲個下午茶,老公上去攞位,我同奶奶推住bb車等left,上到去個帶位話坐左邊啲枱之後又話五好叫我坐反右邊既枱,我推住車左右左右甘比佢點黎點去,老公就火起爆個帶位,您要set今晚人地擺酒無問題,但您五好點黎點去喇,之後就比定左張枱我先推車過去,前面擺兩張椅係到阻住晒,我係甘揮手見到都五理,我都開始興興地,您想執埋張枱都應句等陣丫,係我努力禁




大宅

積分: 1364


2#
發表於 15-5-23 15:56 |只看該作者

回覆:Ouhui 的帖子

緊自己心中既怒火時,有個傳菜丫姐!
攞住個長方型盤上面有個熱辣辣既蒸籠!
好努力甘死迫爛甘迫過去,舉過個盤係bb車頂迫過去,我叫住仲要繼續迫,我哩刻終於爆喇,埋到位擺好bb車,衝去搵帶位果個,叫您地經理黎,佢仲好串甘話洗五洗叫埋高層黎丫,如果五係奶奶在場,佢個死人樣真係令我大把大把車落去!我就拍枱話叫您哩到話得事既出黎,佢見我甘火都開始驚就衝去搵個打呔既女人黎,佢一黎我就問,乜您地公司甘培訓啲員工,明知有部bb車,都仲夠膽攞住個蒸籠迫過去嫁咩,我叫住都仲要繼續,有咩事您地擔五擔當得起,依家又五係我有心阻住條路,係您啲員工掛住set枱封路我先停係到姐,黑口黑面甘算點丫,佢問反我係邊個員工叫我指比佢睇,之後佢就同個丫姐講左幾句個丫姐一直用好怨恨既眼神望住我,當然我都怒啤反佢轉頭,就係到同個女人話係我阻住佢,我聽到緊係衝過去同佢理論喇,我問佢見五見到我推住車?佢話見到,我問佢見五見到車前面有啲咩?佢仲好串話椅囉!之後我就爆佢話:您見到車前有張椅,張椅係酒樓您同事擺既您話我阻住您!您明知無位行您同迫過去?您係趕住攞死亡證定把口啞左?您要過您講聲我咪讓比您過囉!您又五出聲又迫過去仲要攞住個籠,您話係邊個有問題丫?結果佢呆左望住我一陣先講句sorry囉
諗住開開心心飲餐茶,結果張我收左成年既火一次迫晒出黎!




瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


3#
發表於 15-5-23 16:01 |只看該作者

回覆:Ouhui 的帖子

我知道理企你個邊,但你又爆呢個又爆這個,最後得到咩結果?食得咁委屈會走囉。
一陣傳菜阿姐送點(燕窩)你們一家就無謂啦。吾排除已食左!



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6370


4#
發表於 15-5-23 16:24 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

咁你C6當時做緊D咩?





珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


5#
發表於 15-5-23 16:28 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

有時d人真係唔爆唔得!


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


6#
發表於 15-5-23 16:30 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

但爆完要走,唔好比機會佢地加料!

點評

wcpcelia    發表於 15-5-26 09:13


侯爵府

積分: 20662


7#
發表於 15-5-23 17:09 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

明白你感受 酒樓d職員真係好衰 又無禮貌



點評

wcpcelia    發表於 15-5-24 10:00


珊瑚宮

積分: 108071

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


8#
發表於 15-5-23 17:09 |只看該作者


大宅

積分: 1429


9#
發表於 15-5-23 17:17 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

開名唔該,等我預防下都好


侯爵府

積分: 21228

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


10#
發表於 15-5-23 17:22 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

你以後都唔好去嗰間了⋯




珍珠宮

積分: 32595


11#
發表於 15-5-23 17:56 |只看該作者

引用:我知道理企你個邊,但你又爆呢個又爆這個,

原帖由 seaheart88 於 15-05-23 發表
我知道理企你個邊,但你又爆呢個又爆這個,最後得到咩結果?食得咁委屈會走囉。
一陣傳菜阿姐送點(燕窩)你 ...
Agree


在酒樓如果要嘈,一定嘈就走,否則。。。




大宅

積分: 3606


12#
發表於 15-5-23 18:02 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

比我都會鬧爆班阿姐,而家啲酒樓全部都用啲新移民,有鬼陪瞓咩,就算有,佢地都吾會當係乜啦


子爵府

積分: 13757

減齡達人勳章


13#
發表於 15-5-23 18:10 |只看該作者
其實而家D酒樓無間好
幾平幾貴都好
D呀姐都一樣


水晶宮

積分: 57108


14#
發表於 15-5-23 18:15 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

酒樓又迫又多人,自己抱起個b,收埋架b車啦。


子爵府

積分: 12679


15#
發表於 15-5-23 18:18 |只看該作者

引用:比我都會鬧爆班阿姐,而家啲酒樓全部都用啲

原帖由 bbbluemak 於 15-05-23 發表
比我都會鬧爆班阿姐,而家啲酒樓全部都用啲新移民,有鬼陪瞓咩,就算有,佢地都吾會當係乜啦

...
agree d樓面全部都係學歷低的新移民做,香港人有學歷有禮貌都唔會做樓面。


大宅

積分: 1364


16#
發表於 15-5-23 18:19 |只看該作者

回覆:diong 的帖子

我係門口問過佢地啲人要五要收車佢地話五洗我先五收




大宅

積分: 1364


17#
發表於 15-5-23 18:23 |只看該作者

回覆:寶寶. 的帖子

香港仔富_




大宅

積分: 2979


18#
發表於 15-5-23 18:27 |只看該作者

回覆:Ouhui 的帖子

屯門新墟富臨都唔好得幾多,上次去食叫個阿姐撿台叫十幾次冇人采,去元朗D酒樓反而舒舒服服!可以的話都唔去富臨!


子爵府

積分: 11259

2018復活節勳章


19#
發表於 15-5-23 18:35 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無人理你


子爵府

積分: 12679


20#
發表於 15-5-23 18:43 |只看該作者

回覆:Alvinchun 的帖子

b6人打工心態,做又36,唔做又36,好多兼職成日睇錶等收工,夠鐘就走人。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo