想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1667


1#
發表於 15-6-10 18:04 |只看該作者
我高溫期只有36.6, 一直keep住8日便下降,下降第一天便來M! 黃體不足易小產, 我西E冇同我講, 淨係叫我M完一次再試! 其實小產關唔関事?


1)有冇jm 黃體不足但又成功生bb?
2)可以食D咩補充?

謝謝!


大宅

積分: 2754


2#
發表於 15-6-11 01:05 |只看該作者

引用:我高溫期只有36.6, 一直keep住8日便下降,

原帖由 CarrieABC 於 15-06-10 發表
我高溫期只有36.6, 一直keep住8日便下降,下降第一天便來M! 黃體不足易小產, 我西E冇同我講, 淨係叫我M完 ...
不如你去睇中醫。
而且聽落你個西醫一般…… 我2個婦科都開黃體素補充劑俾我,一個口服,都有效果,不過另一個塞藥更好。
另外我飲滴雞精…… 2樣加埋,體温平均高0.2至0.3度,高低温期都係。而且高温日子由10日進步到14至16日,而家我高温起碼36.8,平均36.9,有時沖上37。
保重呀!


大宅

積分: 1322


3#
發表於 15-6-11 09:55 |只看該作者

引用:我高溫期只有36.6, 一直keep住8日便下降,

原帖由 CarrieABC 於 15-06-10 發表
我高溫期只有36.6, 一直keep住8日便下降,下降第一天便來M! 黃體不足易小產, 我西E冇同我講, 淨係叫我M完 ...
體溫只係參考,你要搵西醫驗過自己係咪黃體不足先,唸到小產咁恐怖,可能自己嚇自己!搵生育科醫生,普通婦科唔夠專業,若真黃體不足,中醫同西醫都有好多方法改善。


大宅

積分: 1667


4#
發表於 15-6-11 12:29 |只看該作者
因為我上月小產咗, 開始搵中E調理, 小產後一直量基礎體溫, 發現高溫期得8日, 晤知係米因為咁而小產?
所以聽日要看中E, 問消楚黃體不足有冇得E?

謝謝你們回覆!


大宅

積分: 1667


5#
發表於 15-6-11 12:31 |只看該作者
回覆 pokmilkpuff 的帖子

你係bingo 食呢兩樣?


禁止訪問

積分: 1700

我的育兒心得勳章


6#
發表於 15-6-11 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1322


7#
發表於 15-6-11 16:47 |只看該作者

引用:因為我上月小產咗, 開始搵中E調理, 小產後

原帖由 CarrieABC 於 15-06-11 發表
因為我上月小產咗, 開始搵中E調理, 小產後一直量基礎體溫, 發現高溫期得8日, 晤知係米因為咁而小產?
所以聽 ...
黃體不足肯定有得醫,有小白球,黃體針對幫助。而且佢係不育治療中比較易醫的一個問題,雖然唔咪所有不育問題中醫都有用,但中醫針對黃體不足係好有效(資料來源:久病成醫,自己有關生育資訊所得。)


大宅

積分: 1322


8#
發表於 15-6-11 16:48 |只看該作者

引用:因為我上月小產咗, 開始搵中E調理, 小產後

原帖由 CarrieABC 於 15-06-11 發表
因為我上月小產咗, 開始搵中E調理, 小產後一直量基礎體溫, 發現高溫期得8日, 晤知係米因為咁而小產?
所以聽 ...
搵西醫驗下啦,真係不足至搵中醫啦,或兩樣一齊睇


大宅

積分: 1667


9#
發表於 15-6-11 18:22 |只看該作者
回覆 peonybibi 的帖子

其實諗諗下唔似関黃体事,我M由細到大都好準,最多遲一日,而我同C6試左第二个cycle 就中,唔似不育,but anyway, 多謝你提供意見,另我知道黃体不足都有得E, 我下次檢查問下E生驗。


別墅

積分: 976


10#
發表於 15-6-11 20:17 |只看該作者

回覆:黃體不足易小產?????

我都同你有著同一個疑問-_-#
有無找西醫check過?




別墅

積分: 541


11#
發表於 15-6-11 22:13 |只看該作者

回覆:黃體不足易小產

我同你一樣,上年小產左之後開放量體温,發現最高36.7 or 36.8 最高維持9日,堂體温開始跌第2日就黎m.... 好想知在那裏可驗黃體和其他重要項目要驗。


大宅

積分: 1667


12#
發表於 15-6-11 22:19 |只看該作者
聽上面jm 講,可以揾西E驗,我諗住下次婦科檢查去問西e抽血驗。


大宅

積分: 1667


13#
發表於 15-6-11 22:24 |只看該作者
回覆 wm214 的帖子

我冇,直頭小產前唔識呢d 野,後來看中e 先知。我西e 話一次小產好平常,乜都唔洗驗,就算驗、完都找不到原因。


別墅

積分: 976


14#
發表於 15-6-11 22:43 |只看該作者

引用:回覆+wm214+的帖子我冇,直頭小產前唔識呢d

原帖由 CarrieABC 於 15-06-11 發表
回覆 wm214 的帖子

我冇,直頭小產前唔識呢d 野,後來看中e 先知。我西e 話一次小產好平常,乜都唔洗驗, ...
我都剛小x 都係懷疑 呢個係問題之一




別墅

積分: 976


15#
發表於 15-6-11 22:44 |只看該作者

回覆:黃體不足易小產?????

西醫係科學 ... 但小產原因經常都話好多原因 但永遠無理過我地真正原因 一味話好平常




別墅

積分: 976


16#
發表於 15-6-11 22:46 |只看該作者

回覆:黃體不足易小產?????

我係第二個po copy出來的
myphoto.jpg




大宅

積分: 1667


17#
發表於 15-6-11 22:59 |只看該作者
回覆 wm214 的帖子

謝謝jm🙏🙏


大宅

積分: 2754


18#
發表於 15-6-12 00:22 |只看該作者

引用:回覆 pokmilkpuff 的帖子你係bingo 食呢兩

原帖由 CarrieABC 於 15-06-11 發表
回覆 pokmilkpuff 的帖子

你係bingo 食呢兩樣?
可惜未……調理當中! 但身體感覺比之前好


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo