婆媳關係

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


大宅

積分: 4128


1#
發表於 15-6-10 12:52 |只看該作者
本帖最後由 lala_ly 於 15-6-12 17:16 編輯

我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!要俾自己屋企4K家用!再俾99嗰邊3k家用 佢有收入,又大使,成日出國旅行!仲要返黎同我曬命!話去咗邊度邊度駛咗幾多錢!。。。。其實我真係唔想俾99。。。。。 


大宅

積分: 4924


2#
發表於 15-6-10 12:55 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
点解可以唔比家用?除非自己真係好唔夠洗,否則做仔女比家用好應該。細時父母照顧你,長大照顧番父母唔應該嗎?

點評

Milky0083    發表於 15-6-11 17:32
tansyneko    發表於 15-6-11 11:49
ecling    發表於 15-6-11 09:57
Aprilacm    發表於 15-6-10 17:06
peggypeggy820    發表於 15-6-10 14:35
Miulo    發表於 15-6-10 14:18
TiffChan    發表於 15-6-10 14:03
rosegirl    發表於 15-6-10 13:27
abcabc181818    發表於 15-6-10 13:04
mamamag    發表於 15-6-10 13:02


公爵府

積分: 25047


3#
發表於 15-6-10 13:02 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

我呢度10k租
老公繼續俾10k家用99
我自己俾4-6k媽咪

結左婚,但4大長老都要食㗎。



點評

tansyneko    發表於 15-6-11 11:49
peggypeggy820    發表於 15-6-10 14:35
TiffChan    發表於 15-6-10 14:12
abcabc181818    發表於 15-6-10 13:04
8-)


男爵府

積分: 6886


4#
發表於 15-6-10 13:02 |只看該作者
3k 都唔想俾,真係生舊燒肉好過。。。。

點評

tansyneko    發表於 15-6-11 11:50
黃二少奶    發表於 15-6-11 11:28
aromama    發表於 15-6-11 02:10
peggypeggy820    發表於 15-6-10 14:35


子爵府

積分: 11989


5#
發表於 15-6-10 13:17 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

阿仔現十七歲,我每月唔計住,食,養佢都要三仟,大時佢養我二十幾年唔過份


大宅

積分: 1714


6#
發表於 15-6-10 13:18 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

有俾,點解唔俾?多少都要俾啲⋯⋯




伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


7#
發表於 15-6-10 13:23 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

樓主你好想法好有問題


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


8#
發表於 15-6-10 13:26 |只看該作者

引用:樓主你好想法好有問題

原帖由 cheechi 於 15-06-10 發表
樓主你好想法好有問題
捨得豪買過萬元的Balanciage 比自己,但對99 的$3000 家用有意見. 小心將來孩子的另一半也是如此對待自己

點評

tansyneko    發表於 15-6-11 11:50
方方媽媽    發表於 15-6-10 20:57


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 15-6-10 13:31 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

我媽無收,但娘家雜費開支我戶口過數,每年比幾次幾千佢買野食咋。

奶奶收入係我地幾倍,唔洗仔女比


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 15-6-10 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheechi 於 15-06-10 發表樓

原帖由 cheechi 於 15-06-10 發表
捨得豪買過萬元的Balanciage 比自己,但對99 的$3000 家用有意見. 小心將來孩子的另一半也是如此對待自己

...



伯爵府

積分: 16230


11#
發表於 15-6-10 13:37 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

老公自己俾男家,我自己俾娘家。

從來無問對方俾幾錢,自己搞掂


已刪除用户

積分: 11806


12#
發表於 15-6-10 13:38 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4415


13#
發表於 15-6-10 13:48 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

會..
反而比多過做女時...
因為一星期會返娘家食一次住家飯..😋😋




複式洋房

積分: 410


14#
發表於 15-6-10 13:55 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

有無攪錯,你讀書時唔比零用你得唔得。老左唔代表唔使使錢!唔夠用咪再鏗d囉!你地細個父母同你換片,眠乾睡濕時你又忙記了嗎?



點評

TiffChan    發表於 15-6-10 14:11


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 15-6-10 13:57 |只看該作者
樓主既心態真係....
係咪覺得唔同住又洗99服待都要白俾 3k 好唔抵?

除非你無錢開飯
如果唔係 3K 咋窩, 唔係 30K,
俾老人家飲下茶買下野都無左啦
唔同住既, 呢D錢唔係叫家用, 係零用, 都係心意o者





翡翠宮

積分: 94880


16#
發表於 15-6-10 14:06 |只看該作者
畢竟父母都養大家咁長時間,每個月俾返D零用都好正常


大宅

積分: 3134


17#
發表於 15-6-10 14:08 |只看該作者
我老公同我屋企人住, 但佢都有俾99每月5K, 我之前都覺得多, 因為99有收租, 而且一個人住, 唔駛供樓, 而且我地好少返去食飯, 所以佢個個月都去旅行, 其實係衣食無憂, 不過最後因為係老公自己決定, 所以我冇得有意見, 但每一次傾到家庭支出時, 我就會拎番呢個point黎講, 老公係有權決定自己俾幾多家用屋企人, 但唔可以俾完又同時埋怨生活開支大, right? that's not fair, 佢預得俾就應該計好數, 唔可以因為俾完99, 就覺得BB, 讀書開支大


子爵府

積分: 14972


18#
發表於 15-6-10 14:10 |只看該作者
家傭同生活支出。嫁咗廿幾年我都有俾。孝順父母,唔係你嫁咗或娶咗就毋需要做。應該因應需要俾多或少。


侯爵府

積分: 24263


19#
發表於 15-6-10 14:17 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

你搬左出黎,你奶奶食風就會飽呀?不過你做得出,我都佩服

點評

tansyneko    發表於 15-6-11 11:52
Miulo    發表於 15-6-10 14:29


公爵府

積分: 27258


20#
發表於 15-6-10 14:23 |只看該作者
我c6俾3k家用99, 仲要俾埋阿爺老人院費用, 同每月俾1.5K阿爺使費.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo