爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1192


1#
發表於 16-2-10 22:57 |只看該作者
想買架二手車, 睇中一架corolla deluxe 2008, 但行左15萬公里, 賣5萬7, 買唔買得過? 好似行左多里數甘, 係咪換左cam帶就OK? 有無野我要注意?我仲未決定,亦未睇車。
請指教.  


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-2-11 12:23 |只看該作者
知唔知CAM帶用途先????你呢部野行金屬帶,唔使換,你睇下其他帶重好,換曬其他波箱油,同機油,重實濟.


複式洋房

積分: 274


3#
發表於 16-2-21 16:24 |只看該作者
QQrabbit 發表於 16-2-10 22:57
想買架二手車, 睇中一架corolla deluxe 2008, 但行左15萬公里, 賣5萬7, 買唔買得過? 好似行左多里數甘, 係 ...
我那部Corolla deluxe 2003年,行左70000未到,你話呢


大宅

積分: 3711


4#
發表於 16-2-21 17:13 |只看該作者

回覆:corolla deluxe 2008 行左 150000km, 買唔買得過?

里數高咪開價平囉,基本上如果上手保養好,問題唔大,但如果保養唔好,咪少都冇用啦。

不過corolla出名耐用,盤源充足,最緊要慢慢搵唔好急,141好車黎架,油耗雖未至於好慳油,但8氣袋、16吋原裝鈴、設備齊全、日本皮座、比現款161外型內裝都好好多,如果打算長用,我會搵架年份新少少囉。





伯爵府

積分: 18127


5#
發表於 16-2-21 17:54 |只看該作者
及時行樂 發表於 16-2-21 16:24
我那部Corolla deluxe 2003年,行左70000未到,你話呢
你係一個月行十零公里,人地行廿公里,十幾年車唔通唔用叫最好?

點評

dick9394    發表於 16-2-22 09:11


男爵府

積分: 5325


6#
發表於 16-2-22 09:13 |只看該作者
雖然 corolla 係耐用,但咁多盤,點解要簡部咁高里數既車?除非好平。


別墅

積分: 610


7#
發表於 16-2-22 10:39 |只看該作者

回覆:QQrabbit 的帖子

有點貴,我剛放部05 picnic 7萬幾km, 都無這個價


公爵府

積分: 25084

開心吸收勳章


8#
發表於 16-2-22 14:42 |只看該作者
我地上年年尾剛放左08 delux,行左10 萬公里, keep 得好靚仔架, , 唸住車行trade, 都比個sales 話大咪數, 報價3萬幾, 最後朋友私讓5 萬.


大宅

積分: 3711


9#
發表於 16-2-23 00:41 |只看該作者

引用:我地上年年尾剛放左08+delux,行左10+萬公里

原帖由 Glau 於 16-02-22 發表
我地上年年尾剛放左08 delux,行左10 萬公里, keep 得好靚仔架, , 唸住車行trade, 都比個sales 話大咪數, 報 ...
其實一年行萬幾咪好正常,如果你3萬幾放,車行佬轉頭肯定賣返6-7萬出街。




複式洋房

積分: 318


10#
發表於 16-2-23 00:58 |只看該作者
多盤既緊係揀下
除非特別平啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo