自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2912


1#
發表於 15-6-23 23:16 |只看該作者
成日聽人話小朋友好鍾意巧虎
請問巧虎有咩好睇呢?
我覺得巧虎好old school。。。
睇巧虎學到普通話嗎?


大宅

積分: 3549


2#
發表於 15-6-23 23:24 |只看該作者

引用:成日聽人話小朋友好鍾意巧虎請問巧虎有咩好

原帖由 busfaitony 於 15-06-23 發表
成日聽人話小朋友好鍾意巧虎
請問巧虎有咩好睇呢?
我覺得巧虎好old school。。。
我囡睇巧虎除左學到普通話仲有d教育知識


男爵府

積分: 7111


3#
發表於 15-6-24 00:47 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

我訂港版,學到自理



點評

jtw_ki    發表於 15-6-24 14:30


子爵府

積分: 12152


4#
發表於 15-6-24 01:49 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我都唔知有咩吸引力, 但係我一同個仔講“巧虎話唔準扭計”, 佢就唔喊
學到好多日常生活自理守規嘅野(我覺得b6 小朋友好需要學個d, 例如: 有禮貌, 守規, 排隊, 唔好係超市亂跑等等)

點評

wcpcelia    發表於 15-6-24 08:40


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


5#
發表於 15-6-24 01:52 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我都想知啊仔成日上YouTube 睇,不過有d教育成份,佢睇完會跟著做,好過我講一佰句


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


6#
發表於 15-6-24 01:53 |只看該作者

引用:我都唔知有咩吸引力, 但係我一同個仔講“巧

原帖由 都敏俊C 於 15-06-24 發表
我都唔知有咩吸引力, 但係我一同個仔講“巧虎話唔準扭計”, 佢就唔喊
學到好多日常生活自理守規 ...
係,我仔睇完都話巧虎話係超市唔可跑,好危險架。


珍珠宮

積分: 44373


7#
發表於 15-6-24 02:18 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我女睇過少少咋,都成日話要學巧虎一樣自己著衫

輸入搜索內容


水晶宮

積分: 55987


8#
發表於 15-6-24 02:45 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

我女戒極都戒唔到片,俾咗巧虎上廁所佢睇咗一段時間就開始掌握到!又可以從中學下國語和其他常識(我睇台灣版)!




珍珠宮

積分: 31014

牛年勳章


9#
發表於 15-6-24 03:45 |只看該作者
我兩個都好鍾意睇,仲會跟住學講國語。有次好搞笑,亞仔睇左巧虎教小朋友地震如何自救,見爸爸煲緊包青天,走去同C6講"爸爸,唔好睇包公啦!如果地震展昭救唔到你㗎!同我一齊睇巧虎啦,巧虎會教我地地震應該要點做!"

點評

grancyliang2007    發表於 15-6-24 09:24
wcpcelia    發表於 15-6-24 08:40
頭號閒人    發表於 15-6-24 07:43


子爵府

積分: 10318

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 15-6-24 07:30 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

有港版ga,我兩個都好中意睇,教自理幾好,有ge教材無話old 5 old ge,work就ok


公爵府

積分: 27905


11#
發表於 15-6-24 07:38 |只看該作者

引用:成日聽人話小朋友好鍾意巧虎請問巧虎有咩好

原帖由 busfaitony 於 15-06-23 發表
成日聽人話小朋友好鍾意巧虎
請問巧虎有咩好睇呢?
我覺得巧虎好old school。。。
巧虎學品德自理一流


男爵府

積分: 6119


12#
發表於 15-6-24 07:39 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我女超鐘意! 學到好多國語!


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 15-6-24 07:45 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

想問你地香港訂嗎?定上網睇?之前登記左個體驗版,得本書仔,晚晚阿囡都要我講巧虎至瞓


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


14#
發表於 15-6-24 07:48 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我唔知咩係巧虎……
卡通?有無碟買


男爵府

積分: 7707


15#
發表於 15-6-24 08:36 |只看該作者
聽得多, 不過未睇過, 其實係咩嚟? 係邊度有得睇?


大宅

積分: 4903


16#
發表於 15-6-24 08:44 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

我仔睇港版
我只比仔睇書,玩下玩具,雖然有dvd包埋,但從來無比DVD佢睇




伯爵府

積分: 15004

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 DHA勳章


17#
發表於 15-6-24 08:44 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

我以前都唔明點解小朋友咁鍾意,但我個仔一睇又真係好鍾意




大宅

積分: 2912


18#
發表於 15-6-24 09:02 |只看該作者

引用:我女超鐘意! 學到好多國語!

原帖由 mybeaniebaby 於 15-06-24 發表
我女超鐘意! 學到好多國語!
請問你睇台版?
上youtube 睇定訂呢?
我都想比小朋友睇下,等佢聽多d 國語
但又唔知邊隻好


大宅

積分: 2912


19#
發表於 15-6-24 09:03 |只看該作者

引用:我女超鐘意! 學到好多國語!

原帖由 mybeaniebaby 於 15-06-24 發表
我女超鐘意! 學到好多國語!
請問你訂 定比youtube 佢睇呢? thx


珍珠宮

積分: 40902


20#
發表於 15-6-24 09:11 |只看該作者
幾錢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo