爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3025


1#
發表於 15-6-28 20:44 |只看該作者
7月10號10:40考培正道

6.1才開始學第一堂,每次按兩堂,每堂45分鐘計,至今日學左7.5次共15堂

上次第15堂時才開始學泊車同三手掉頭,第14堂時行過線路1,其他線路未行過,而家泊車同掉頭我仲未學會,7月1號上第八次課即是第16堂,我估都係學泊車同掉頭

但我見師傅排滿左時間,我讓佢留時間比我,佢又唔肯,總是這堂約下堂,一周後就要考試,我才學左八次車,之前從未接觸過車,一點都唔識既

呢幾日我諗住睇片認路,除左呢D,請教下我仲可以做D乜可以讓自己易PASS?


珍珠宮

積分: 40089

畀面勳章


2#
發表於 15-6-29 17:21 |只看該作者
不如延期.....如果無信心

學得太少了吧......


禁止訪問

積分: 273


3#
發表於 15-6-29 17:42 |只看該作者

回覆:7月10號考培正道,求建議

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5410


4#
發表於 15-6-29 23:11 |只看該作者

回覆:7月10號考培正道,求建議

學得太少不如延期,培正道有幾段路係要夜晚或者節假日先可以揸,讓位多,又要cut線,少D路面經驗都唔得。重考租車排期都要兩千幾啦!仲要唔知下次考邊條線,又要重新練





水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 15-6-30 15:21 |只看該作者

回覆:Rainychan2013 的帖子

如果唔想延期,就先處理好泊車調頭,路線肥咗再排期考


大宅

積分: 3025


6#
發表於 15-7-6 18:27 |只看該作者
师傅都话要我延期

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo