自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14043


1#
發表於 15-7-6 22:19 |只看該作者
除咗年齡增長會加保費,你們的保費會否差不多每年增加嗎?我的住院保又加




侯爵府

積分: 21294


2#
發表於 15-7-6 22:22 |只看該作者

引用:除咗年齡增長會加保費,你們的保費會否差不

原帖由 朱古力小b 於 15-07-06 發表
除咗年齡增長會加保費,你們的保費會否差不多每年增加嗎?我的住院保又加



...
係年年加


大宅

積分: 2093


3#
發表於 15-7-6 22:24 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

係年年加,每幾年會整體加5-10%,走唔甩


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-7-6 22:29 |只看該作者

回覆:朱古力小b 的帖子

我買人壽同saving, 又無每年加wor



大宅

積分: 2036


5#
發表於 15-7-6 22:30 |只看該作者
我嘅跟通漲


男爵府

積分: 7528

畀面勳章


6#
發表於 15-7-6 22:31 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

5年左右調整一次,通漲同政府而家多左好多自費藥物,我又ok接受到
加幅不大,3-5%


珍珠宮

積分: 43376


7#
發表於 15-7-6 22:32 |只看該作者

引用:我嘅跟通漲

原帖由 challengepanda 於 15-07-06 發表
我嘅跟通漲
Me2!但保額又冇加,唔明點解要跟通漲!




大宅

積分: 2036


8#
發表於 15-7-6 22:33 |只看該作者
macca 發表於 15-7-6 22:32
Me2!但保額又冇加,唔明點解要跟通漲!
但我呢個如果你今年有claim,下年最多都係跟通漲,唔會話好似某D 公司咁保費都加


別墅

積分: 507


9#
發表於 15-7-6 23:14 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

吾係跟通漲加,係跟年紀加,住院一定會加


侯爵府

積分: 23541

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 15-7-6 23:55 |只看該作者
住院不嬲都係按年齡增長~
人壽危疾睇買咩PLAN


男爵府

積分: 5385


11#
發表於 15-7-6 23:57 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

住院保險年年加,
保費係跟據年紀調整,好正常,
年紀越大入院機會越多,
保費自然貴d,
唔想年年加,
有d保險產品係用均衡保費,
咁年輕時就要交較多保費。




珍珠宮

積分: 43376


12#
發表於 15-7-7 08:39 |只看該作者

引用:Quote:macca+發表於+15-7-6+22:32+Me2!但保

原帖由 challengepanda 於 15-07-06 發表
但我呢個如果你今年有claim,下年最多都係跟通漲,唔會話好似某D 公司咁保費都加 ...
但我呢份,十年冇claim都要照跟通漲!仲要想claim時又話我以前買個保額細,claim唔足!



點評

wcpcelia    發表於 15-7-7 08:57


大宅

積分: 1743


13#
發表於 15-7-7 10:56 |只看該作者
唔想年年加有D貴少少既plan. 我果D好似係定額既. 問下你個agent 啦.


珍珠宮

積分: 39162

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


14#
發表於 15-7-7 10:57 |只看該作者
都冇法


侯爵府

積分: 20227

最關心BB問題熱投勳章


15#
發表於 15-7-7 11:01 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

我嗰個買咗差不多十年,三,四年claim 過一次二千蚊咁大把,今年加成10% 無續保了




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


16#
發表於 15-7-7 11:02 |只看該作者

回覆:有買保險的jm

我預期係一定會加,今日一千,同廿年後一千,其購買力根本不同。不如真係認真諗下點樣可以有能力購買好過啦。又或者計清楚是否買對了保險。

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 46012

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 15-7-7 11:06 |只看該作者
供死會


子爵府

積分: 14043


18#
發表於 15-7-7 11:36 |只看該作者

引用:我嗰個買咗差不多十年,三,四年claim+過一

原帖由 Birzzle 於 15-07-07 發表
我嗰個買咗差不多十年,三,四年claim 過一次二千蚊咁大把,今年加成10% 無續保了



...
我都係有咁諗過,不過怕有起乜事上來就乜都無得保



點評

mkcbus    發表於 15-7-7 12:07


禁止訪問

積分: 143


19#
發表於 15-7-7 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12965

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章


20#
發表於 15-7-7 12:05 |只看該作者
一年金過一年

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo