2015年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 698


1#
發表於 15-7-11 20:12 |只看該作者
今朝六點幾開始肚痛,之後間唔中抽住抽住,但個肚又無硬,唔似宮縮,唸住再休息陣睇下點,直到11點,忍不住去睇私家醫生,醫生話BB唔似有事,早產,不過,穩陣D就去公立醫院駁機check 下!
我一去到東區醫院就唔理三七二十一辦入院手續,話大肚痛左成朝, 然後好快就有人送我上病房,幫我check BB心跳,照超聲波,抽血,驗尿,驗大便!
真係從來無唸過政府醫院咁好!
初步都係無咩大礙,為安全起見,就留院觀察一晚!
(入到醫院開始就無再肚痛,真係激死!不過其實都係好事,但而家好悶!所以打咁大篇野同大家分享!)




別墅

積分: 777


2#
發表於 15-7-11 21:03 |只看該作者
冇事就好了~


別墅

積分: 764


3#
發表於 15-7-12 19:15 |只看該作者

回覆:肚痛左成朝

我有一日反工都係咁,痛左一日,怕怕就入左院,同真係覺得公立好好,由頭check 到尾,最後好彩無事

我就係應該太累啦,我一上的士就好d,去到醫院訓底又好d




大宅

積分: 4354


4#
發表於 15-7-13 16:54 |只看該作者

引用:今朝六點幾開始肚痛,之後間唔中抽住抽住,

原帖由 Fiyung 於 15-07-11 發表
今朝六點幾開始肚痛,之後間唔中抽住抽住,但個肚又無硬,唔似宮縮,唸住再休息陣睇下點,直到11點,忍不住 ...
邊一間?



別墅

積分: 698


5#
發表於 15-7-20 22:42 |只看該作者

回覆:apple_mylove 的帖子

東區醫院




男爵府

積分: 9293


6#
發表於 15-7-22 20:17 |只看該作者

引用:今朝六點幾開始肚痛,之後間唔中抽住抽住,

原帖由 Fiyung 於 15-07-11 發表
今朝六點幾開始肚痛,之後間唔中抽住抽住,但個肚又無硬,唔似宮縮,唸住再休息陣睇下點,直到11點,忍不住 ...
上次入院,好似話唔知過咗幾多週,無論你有無事都立即要入院觀察

不過我早兩日都好似你咁,成日個肚都痛痛地好唔舒服,唔知關唔關我餵食時不過我知道一定唔係宮縮

不過我都試過有假宮縮,痛了兩三次就無事


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo