自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14043


1#
發表於 15-7-7 11:49 |只看該作者
想問有無問題呢?因為呢輪成日開冷氣好乾,流鼻血,e生叫多飲水,不過我仔唔肯飲,我見萬x有得賣嗰d叫葡萄糖,加入水嘅,唔知好唔好呢?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo