興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3043


1#
發表於 15-7-15 11:57 |只看該作者
阿女9個月, 諗過去書展買書比佢, 但唔知係咪真係咁抵。以前成日笑人地拖夾買書, 而家我諗緊係咪我都要


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


2#
發表於 15-7-15 13:39 |只看該作者

回覆:書展係咪真係抵D

買補充就抵, 如果唔理好醜總之要平既兒童書都有大量。

台灣書同港版書, 諗住唔係買得多就算喇。 如果你可以同一個出版社買到幾本書嘅話, 理論上係平過門市。但好多時心頭好唔會喺同一個出版社出現嘛!


大宅

積分: 3043


3#
發表於 15-7-15 13:51 |只看該作者

回覆:Teresa 的帖子

謝謝。 補充真係唔使買住, 不過兒童書就可買大量因屋企無乜


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo