2015年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 87


1#
發表於 15-7-6 13:16 |只看該作者
嗨!嗨!亞媽成日叫我要快啲準備哂啲寶寶屋企野,入院野,話我遲喎!你們呢?


別墅

積分: 566


2#
發表於 15-7-6 16:30 |只看該作者

引用:嗨!嗨!亞媽成日叫我要快啲準備哂啲寶寶屋

原帖由 hazelbb0103 於 15-07-06 發表
嗨!嗨!亞媽成日叫我要快啲準備哂啲寶寶屋企野,入院野,話我遲喎!你們呢?

...
我都未不過係時候,慢慢著手。
趁而家肚唔算大,活動能力還可以。早d準備都好



[img align=left]http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view&mid=245383&page=1&folderid=1112001&fid=25608480&z=F[/img]


別墅

積分: 680


3#
發表於 15-7-6 16:45 |只看該作者
我乜都未準備...真係太hea!!! 不過已經有朋友比左二手初生BB衫我...另外今個Weekend會去訂BB床!


大宅

積分: 1196


4#
發表於 15-7-6 17:56 |只看該作者

回覆:CheeseMom 的帖子

我都未丫,暫時都係基本bb 野,自己野(例如入院野,哺乳bra,泵奶器乜都未攪)懶懶行中....





伯爵府

積分: 16475


5#
發表於 15-7-6 21:26 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

我乜都未準備,打算八月先

Ruph出世啦,2010


別墅

積分: 925


6#
發表於 15-7-6 23:07 |只看該作者
我都係哩兩日先開始買嘢,你哋有無去“GAP”買BB衫呀?好抵喎!


別墅

積分: 680


7#
發表於 15-7-7 15:46 |只看該作者
回覆 swlswl 的帖子

係呀我剛知道bingo時去睇過..好可愛架..
另外馬莎都幾靚呀!


洋房

積分: 87


8#
發表於 15-7-7 18:41 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

我諗住今個月開始慢慢買


複式洋房

積分: 232


9#
發表於 15-7-7 20:56 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

準備好走佬袋同bb基本用品




大宅

積分: 2117


10#
發表於 15-7-8 16:12 |只看該作者
你地打算幾時會買BB車?


別墅

積分: 925


11#
發表於 15-7-9 00:01 |只看該作者
我聽人講bb車可以遲啲買,因為bb出世頭兩三個月你都唔會放心放佢落bb車。


別墅

積分: 680


12#
發表於 15-7-10 11:50 |只看該作者
回覆 swlswl 的帖子

咁就好啦.少一樣野要準備...我望住個list真係呆呆地 @_@


大宅

積分: 1081


13#
發表於 15-7-11 18:01 |只看該作者
我都未準備~聽日去睇下bb野先


別墅

積分: 925


14#
發表於 15-7-11 23:22 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

身邊朋友係咁催我,所以已經七七八八!


大宅

積分: 3350


15#
發表於 15-7-13 21:32 |只看該作者

引用:嗨!嗨!亞媽成日叫我要快啲準備哂啲寶寶屋

原帖由 hazelbb0103 於 15-07-06 發表
嗨!嗨!亞媽成日叫我要快啲準備哂啲寶寶屋企野,入院野,話我遲喎!你們呢?

...
都買得7788, 大部分系一田買,而家仲爭床單套裝同BB車


大宅

積分: 2061


16#
發表於 15-7-15 14:53 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

有冇清單比我參考?




大宅

積分: 2152


17#
發表於 15-7-15 15:01 |只看該作者
我買左8899,走路袋都ready.


複式洋房

積分: 345

想生BB熱投


18#
發表於 15-7-22 17:41 |只看該作者

引用:我買左8899,走路袋都ready.

原帖由 autunmbb 於 15-07-15 發表
我買左8899,走路袋都ready.
有啲醫院都會有比埋 ~ 我都未準備~ hahaha懶懶


複式洋房

積分: 345

想生BB熱投


19#
發表於 15-7-22 17:44 |只看該作者

回覆:9月媽媽們,準備哂啲野未呢?

我就down左呢個
1437558365974.jpg


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo