爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 506


1#
發表於 15-7-16 19:10 |只看該作者
請問一下,會不會拆油底來換油的?謝。

Working hard; Playing hard


大宅

積分: 1844


2#
發表於 15-7-16 21:33 |只看該作者

回覆:itsandrew 的帖子

唔會,就算車房都唔會,除非你換埋波箱油隔


男爵府

積分: 6042


3#
發表於 15-7-16 21:37 |只看該作者

回覆:itsandrew 的帖子

應該唔會拆……有螺絲位放油


別墅

積分: 506


4#
發表於 15-7-19 15:43 |只看該作者

回覆:油站換波箱油

剛去左Shell鬆螺絲放左3升出來,入番3升。第一個感覺D波N波冇以前咁緊。


Working hard; Playing hard


男爵府

積分: 7633


5#
發表於 15-7-19 17:27 |只看該作者

引用:剛去左Shell鬆螺絲放左3升出來,入番3升。

原帖由 itsandrew 於 15-07-19 發表
剛去左Shell鬆螺絲放左3升出來,入番3升。第一個感覺D波N波冇以前咁緊。
日本車嗎?


別墅

積分: 506


6#
發表於 15-7-19 17:50 |只看該作者

回覆:油站換波箱油

mazda 3 2000cc 7年車。

Working hard; Playing hard


別墅

積分: 908


7#
發表於 15-7-23 07:51 |只看該作者

回覆:itsandrew 的帖子

月經問題也要問:師兄幾久換波箱油一次?





別墅

積分: 506


8#
發表於 15-7-23 10:48 |只看該作者

回覆:油站換波箱油

膽粗粗的第一次…

Working hard; Playing hard


禁止訪問

積分: 1592


9#
發表於 15-7-26 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3017


10#
發表於 15-7-26 04:15 |只看該作者

引用:換油我都會換油隔,否則換左等於冇換

原帖由 memonote 於 15-07-26 發表
換油我都會換油隔,否則換左等於冇換
油隔每10000km 換一次便可以。




別墅

積分: 506


11#
發表於 15-7-26 16:48 |只看該作者

回覆:油站換波箱油

換完第一次波箱油,行左一個禮拜都冇問題出現過,咁我就當系okay架啦。下次就想拆個油底來清洗一下同換埋個filter。始終7年車,上手0保養,好多野都要慢慢做番。

Working hard; Playing hard


禁止訪問

積分: 1592


12#
發表於 15-7-28 00:22 |只看該作者

回覆:油站換波箱油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 113


13#
發表於 15-7-28 08:36 |只看該作者

引用:我用車比較密+通常5000換偈油+10000換波箱

原帖由 memonote 於 15-07-28 發表
我用車比較密 通常5000換偈油 10000換波箱油





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo