爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 374


1#
發表於 15-7-20 10:14 |只看該作者
岩岩考到車牌,想買部車方便同bb 出街,3人家庭有時車埋父母,所以想買架7人車,但太大架驚控制唔到,所以又想買架細7人操住先,sienta 係唔係一個好選擇呢?

我應該買架04 平嘅操住先定買架0708新少少好?

Thanks!




子爵府

積分: 14954


2#
發表於 15-7-20 10:41 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

有幾多budget?夠就當然愈新愈好,買得0809不如添少少買1011有排唔使驗。




複式洋房

積分: 355


3#
發表於 15-7-20 10:41 |只看該作者
新牌我建議買新少少, 因為維修少D.

其實買咩車都差唔多, 最緊要自己鍾意呢.


複式洋房

積分: 374


4#
發表於 15-7-20 10:46 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

無諗budget,可能上限8-9萬吧,只係驚新牌仔有機會撞到或hi 花,煩緊洗唔洗買架平d 操住先





子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-7-20 10:48 |只看該作者

引用:無諗budget,可能上限8-9萬吧,只係驚新牌

原帖由 break_it 於 15-07-20 發表
無諗budget,可能上限8-9萬吧,只係驚新牌仔有機會撞到或hi 花,煩緊洗唔洗買架平d 操住先



...
小心揸,買新啲。




複式洋房

積分: 355


6#
發表於 15-7-20 10:54 |只看該作者
break_it 發表於 15-7-20 10:46
無諗budget,可能上限8-9萬吧,只係驚新牌仔有機會撞到或hi 花,煩緊洗唔洗買架平d 操住先



...
其實架車新同舊, 撞花左都係會拎去整, 除非你買架就湯既車.


大宅

積分: 2557


7#
發表於 15-7-20 12:32 |只看該作者
回覆 kimib 的帖子

High 花架車5幅+換一隻趟門, 豐田報5萬6.
如果買返黎12年Sienta 14萬, 你整吾整?

但又如果係5萬04年車價, 你又整吾整?


子爵府

積分: 14954


8#
發表於 15-7-20 12:52 |只看該作者
oyasumi2002 發表於 15-7-20 12:32
回覆 kimib 的帖子

High 花架車5幅+換一隻趟門, 豐田報5萬6.
豐田報一定唔


大宅

積分: 2937


9#
發表於 15-7-20 15:41 |只看該作者
break_it 發表於 15-7-20 10:14
岩岩考到車牌,想買部車方便同bb 出街,3人家庭有時車埋父母,所以想買架7人車,但太大架驚控制唔到,所以 ...


你有 8-9 萬, 07-08年份可以.


大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-7-20 16:01 |只看該作者

引用:回覆+kimib+的帖子High+花架車5幅+換一隻趟

原帖由 oyasumi2002 於 15-07-20 發表
回覆 kimib 的帖子

High 花架車5幅+換一隻趟門, 豐田報5萬6.
整花5幅再加爛一道趟門,就算04年車都一樣要修理,不過會出街搞,唔會返皇冠。




複式洋房

積分: 355


11#
發表於 15-7-21 10:06 |只看該作者
oyasumi2002 發表於 15-7-20 12:32
回覆 kimib 的帖子

High 花架車5幅+換一隻趟門, 豐田報5萬6.
我唔會整, 因為我唔會拎去原廠整.
其實架車花左唔整, 賣出去人地一樣會減你價, 再者, 一架全架車都花哂既車我接受唔到渣出黎呢, 除非係搵食車. 渣車預左撞花, 呢種心態唔係咁好, 應該小心D渣, 撞花左拎去噴番, 當係罰自己既一個教訓咁先至會有成長.


大宅

積分: 3017


12#
發表於 15-7-21 19:34 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

少少花實有,行車時石仔飛來整花,泊車整花,泊街俾人整花⋯⋯,慢慢就接受到。




別墅

積分: 603


13#
發表於 15-7-21 21:25 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

初初渣車果時,high花少少都鬼咁尺,第日即刻去噴返靚。而家...... 只要冷氣夠凍,車身乾淨企理,已冇其他要求


別墅

積分: 864


14#
發表於 15-7-23 14:01 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

high花係避免唔到
唔係驚你會自己high花,係人地會high花你部車。
一出街就有呢個風險,所以唔擔心得咁多。
我新車落地1星期已經卑人high花少少。




複式洋房

積分: 223


15#
發表於 15-7-24 14:05 |只看該作者
回覆 break_it 的帖子

坐在上司機位, 根本就唔會再諗架車有無花或者點樣花,只會專注係馬路上情況同部車畀你嘅反應


複式洋房

積分: 374


16#
發表於 15-7-25 13:04 |只看該作者

回覆:新牌爸爸買sienta 好唔好

Thanks 咁多位意見~ 但我見好少0809車私讓~ naxx or 綠x 車行係唔係都ok~??

如果07 車大概6 萬合理嗎??

謝謝




大宅

積分: 2557


17#
發表於 15-7-25 14:12 |只看該作者

回覆:break_it 的帖子

07g 6萬尚可。


大宅

積分: 1523


18#
發表於 15-7-27 00:06 |只看該作者

引用:Thanks 咁多位意見~ 但我見好少0809車私讓~

原帖由 break_it 於 15-07-25 發表
Thanks 咁多位意見~ 但我見好少0809車私讓~ naxx or 綠x 車行係唔係都ok~??

如果07 車大概6 萬合理嗎??
十個車行九個。最緊要check真D


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo