自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2680


1#
發表於 08-6-29 23:50 |只看該作者
大家好,
想請問大家知唔知大澳有沒有房出租呢?
因我之後有機會要入大澳返工,但車費好貴
我已經上過地產網,但搵唔到呢


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


2#
發表於 08-6-30 00:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2680


3#
發表於 08-6-30 00:07 |只看該作者
原文章由 roccomami 於 08-6-30 00:00 發表

不如入去問下D村民曾有機會D

我都有諗過,不過想在這兒問下各位有沒有試過在大澳租過住


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


4#
發表於 08-6-30 00:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo