網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


1#
發表於 16-2-26 16:26 |只看該作者
三百元人仔,全部係濕星野,真係連日本城都唔使去


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 16-2-26 21:17 |只看該作者
我基本上宜家依D野全部都係淘~
係香!買咪又係大6做


大宅

積分: 1778


3#
發表於 16-2-26 22:41 |只看該作者
有無link share 黎睇下?


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


4#
發表於 16-2-27 07:24 |只看該作者
lokyan0901 發表於 16-2-26 21:17
我基本上宜家依D野全部都係淘~
係香!買咪又係大6做

除左化妝品護膚品及買餸


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 16-2-27 08:41 |只看該作者

引用:Quote:lokyan0901 發表於 16-2-26 21:17 我

原帖由 mandy952 於 16-02-27 發表
除左化妝品護膚品及買餸

不過underwear我都唔會淘,因為無得試


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


6#
發表於 16-2-27 13:33 |只看該作者
lokyan0901 發表於 16-2-27 08:41
不過underwear我都唔會淘,因為無得試

試過買出口日本嘅底底,100%綿,5元條,買左成打,very good,香港四份一價錢


水晶宮

積分: 54401

馬年勳章


7#
發表於 16-2-27 16:57 |只看該作者
mandy952 發表於 16-2-26 16:26
三百元人仔,全部係濕星野,真係連日本城都唔使去
而家日本城d野好貴呀,我上次淘左個5層高膠櫃筒,hkd130左右啦,日本城類似咁既,4層都要189元~~


大宅

積分: 2381


8#
發表於 16-2-27 18:11 |只看該作者
mandy952 發表於 16-2-27 13:33
試過買出口日本嘅底底,100%綿,5元條,買左成打,very good,香港四份一價錢
...
有冇LINK?????可以SHARE


子爵府

積分: 10644

認識瑞士牛牛第二回 熱血金章


9#
發表於 16-2-27 22:23 |只看該作者

引用:Quote:mandy952+發表於+16-2-26+16:26+三百

原帖由 pansy888hk 於 16-02-27 發表
而家日本城d野好貴呀,我上次淘左個5層高膠櫃筒,hkd130左右啦,日本城類似咁既,4層都要189元~~:wah ...
一直想淘膠櫃,送香港集運點計。香港幾百蚊個,買唔落手




男爵府

積分: 5519


10#
發表於 16-2-27 22:44 |只看該作者

引用:Quote:lokyan0901 發表於 16-2-27 08:41 不

原帖由 mandy952 於 16-02-27 發表
試過買出口日本嘅底底,100%綿,5元條,買左成打,very good,香港四份一價錢
...
可以share link嗎?


男爵府

積分: 6481


11#
發表於 16-2-27 22:59 |只看該作者

引用:Quote:lokyan0901 發表於 16-2-27 08:41 不

原帖由 mandy952 於 16-02-27 發表
試過買出口日本嘅底底,100%綿,5元條,買左成打,very good,香港四份一價錢
...
可以分享下link嗎?謝謝


水晶宮

積分: 54401

馬年勳章


12#
發表於 16-2-27 23:23 |只看該作者
tinaleung 發表於 16-2-27 22:23
一直想淘膠櫃,送香港集運點計。香港幾百蚊個,買唔落手
我果D係自己砌既,所以體積無咁大,無咁貴卦............
我的就係最底張圖個款~~



伯爵府

積分: 15274


13#
發表於 16-2-27 23:41 |只看該作者
日本城啲膠櫃好貴

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo