爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22892


1#
發表於 15-7-21 22:32 |只看該作者
請問有冇朋友知道,早上特別車,968X (7:45 元朗開)&960X(7:30屯門開)去到西隧口轉車站約幾點?上唔上到車? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻




大宅

積分: 2769


2#
發表於 15-7-22 06:59 |只看該作者

回覆:西隧交通問題

通常做得特別車的都full到針都插唔入,仲要係西隧站,應該無位上。


男爵府

積分: 5156


3#
發表於 15-7-27 07:48 |只看該作者

回覆:西隧交通問題

嘩!呢到都見到你?呢個時候,9巴apps幫到你
自己計返時間喇,預返10分鐘加減,以前去總站搭過一次,10成10無位
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5156


4#
發表於 15-7-27 07:49 |只看該作者

回覆:西隧交通問題

呢個968x
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 22892


5#
發表於 15-7-27 09:11 |只看該作者

回覆:樂希媽媽 的帖子

Thx 幫朋友問的 我很少座車架 就算去旅行都會租車自駕 😅




男爵府

積分: 5156


6#
發表於 15-7-27 22:24 |只看該作者

回覆:西隧交通問題

我都覺得奇怪,明明有車做乜要搭巴士,更何況香港線在你腳下,點會揀巴士咁唔就腳




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo