興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4401


1#
發表於 15-7-31 19:14 |只看該作者
合約就到期,等唔等6S好?
定出6?
謝謝




複式洋房

積分: 137


2#
發表於 15-8-1 01:02 |只看該作者

回覆:Cattt 的帖子

等啦,兩個月




大宅

積分: 4401


3#
發表於 15-8-1 17:21 |只看該作者

回覆:Survival 的帖子

謝謝!
心大心細啦!




翡翠宮

積分: 86459


4#
發表於 15-8-1 18:20 |只看該作者

回覆:請教:等唔等6S好?

畀我就轉下唔同牌子玩!獨特啲,唔係通街都係嘅。



珍珠宮

積分: 33022

開心吸收勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 15-8-1 20:24 |只看該作者

回覆:Cattt 的帖子

如果上台出機,就等下。否則等齋機,就唔好等。



阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


複式洋房

積分: 265


6#
發表於 15-8-2 17:33 |只看該作者

引用:畀我就轉下唔同牌子玩!獨特啲,唔係通街都

原帖由 lyh80115 於 15-08-01 發表
畀我就轉下唔同牌子玩!獨特啲,唔係通街都係嘅。
咁你用咩机


翡翠宮

積分: 86459


7#
發表於 15-8-2 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lyh80115 於 15-08-01 發表畀

原帖由 kilkilkil 於 15-08-02 發表
咁你用咩机
Lumia 625+Coolpad F1

我得閒會睇下手機中國網,琳琅滿目,真係每次換機都試唔晒,何不揀部適合自己嘅,好過次次用一個牌子,外形又千篇一律咁悶呀。


複式洋房

積分: 265


8#
發表於 15-8-2 23:04 |只看該作者

回覆:lyh80115 的帖子

Good


男爵府

積分: 6361


9#
發表於 15-8-2 23:33 |只看該作者

回覆:linggo 的帖子

請問單買機唔值得等嗎?還是要等耐d 先有?

應當一無挂慮、只要凡事藉著禱告、祈求、和感謝、將你們所要的告訴神。
神所賜出人意外的平安、必在基督耶穌裡、保守你們的心懷意念。


珍珠宮

積分: 33022

開心吸收勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 15-8-3 00:46 |只看該作者
回覆 chei 的帖子

iphone 抄賣情況, 最少都3個月, 可能等到出年, 先可以入apple shop 買到...所以如有台機, 可以預訂, 否則都唔好等....
阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo