家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17350


1#
發表於 15-8-5 12:56 |只看該作者
Hsbc个个月扣我$25......隻股有排坐……要点做……要扣几多?


大宅

積分: 2294


2#
發表於 15-8-5 13:11 |只看該作者

回覆:想將hsbc股票轉去耀才

每月廿五存倉費,有股就月月扣。


伯爵府

積分: 17350


3#
發表於 15-8-5 15:07 |只看該作者

引用:每月廿五存倉費,有股就月月扣。

原帖由 ImaNewbie 於 15-08-05 發表
每月廿五存倉費,有股就月月扣。
我知……所以咪問可否轉去耀才,手續又係点……


伯爵府

積分: 19642


4#
發表於 15-8-5 17:02 |只看該作者

回覆:想將hsbc股票轉去耀才

證券行好似得15萬存款保障



大宅

積分: 1984


5#
發表於 15-8-5 17:25 |只看該作者
渣打都無,不過最少半年trade 一次,唔係收$120 半年



男爵府

積分: 8700


6#
發表於 15-8-5 17:33 |只看該作者

引用:Hsbc个个月扣我$25......隻股有排坐……要

原帖由 yaubb2014 於 15-08-05 發表
Hsbc个个月扣我$25......隻股有排坐……要点做……要扣几多?
唔係半年收—次存倉費嗎?


禁止訪問

積分: 50185


7#
發表於 15-8-5 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yaubb2014 於 15-08-05 發表H

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14566


8#
發表於 15-8-5 19:03 |只看該作者
Onepointpoint 發表於 15-8-5 17:25
渣打都無,不過最少半年trade 一次,唔係收$120 半年
請問渣打係咪貴果隻戶口都要半年trade一次先唔收120?因為開ac無講無提


大宅

積分: 1984


9#
發表於 15-8-5 20:18 |只看該作者
應該係,求其買一千幾百蚊股仔或牛熊証,佢計0.2%
買入再賣出應該唔洗幾十蚊


伯爵府

積分: 17350


10#
發表於 15-8-5 20:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 拉姑 於 15-08-05 發表唔係半

原帖由 QQfishma 於 15-08-05 發表
卓越户口係每月扣
我運籌咋


琥珀宮

積分: 191453

馬年勳章


11#
發表於 15-8-5 21:05 |只看該作者

回覆:想將hsbc股票轉去耀才

直接打去耀才問


伯爵府

積分: 17340


12#
發表於 15-8-7 00:11 |只看該作者

引用:Hsbc个个月扣我$25......隻股有排坐……要

原帖由 yaubb2014 於 15-08-05 發表
Hsbc个个月扣我$25......隻股有排坐……要点做……要扣几多?
要去兩間度填表格。大概一個星期至十日就攪掂,手續費唔會太貴,都係0.0x%,不過每隻股計,可能有min charge


伯爵府

積分: 17845


13#
發表於 15-8-7 00:35 |只看該作者

引用:證券行好似得15萬存款保障

原帖由 OforOsaka 於 15-08-05 發表
證券行好似得15萬存款保障
係每間證券行計,定所有證券行夾埋得15萬?


公爵府

積分: 26129


14#
發表於 15-8-7 03:23 |只看該作者

引用:渣打都無,不過最少半年trade 一次,唔係收

原帖由 Onepointpoint 於 15-08-05 發表
渣打都無,不過最少半年trade 一次,唔係收$120 半年



公爵府

積分: 28457


15#
發表於 15-8-7 09:31 |只看該作者

HSBC more protection ? thx !


男爵府

積分: 8266


16#
發表於 15-8-7 09:44 |只看該作者

回覆:想將hsbc股票轉去耀才

問耀財攞個投資者號碼,比匯豐,好似$30隻轉倉費,再返耀財塡確認書。




男爵府

積分: 8266


17#
發表於 15-8-7 09:50 |只看該作者

回覆:yani8322 的帖子

如果care 存款保障,可以去中央結算開個投資者戶口,再去一些括免中央結算提存費的證券行開戶,需要沽貨時先在中央提取。致富係括免的而耀財不是。
有人會驚沽唔切?但其實係可以沽空貨再T+1 先交收。




伯爵府

積分: 17350


18#
發表於 15-8-7 11:06 |只看該作者

引用:問耀財攞個投資者號碼,比匯豐,好似$30隻

原帖由 rich47004 於 15-08-07 發表
問耀財攞個投資者號碼,比匯豐,好似$30隻轉倉費,再返耀財塡確認書。



...
Thx....


男爵府

積分: 8700


19#
發表於 15-8-7 13:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 QQfishma 於 15-08-05 發表卓

原帖由 yaubb2014 於 15-08-05 發表
我運籌咋
我都係運籌戶口咁唔知是否半年收一次倉租,網上買股唔知收幾多%?


伯爵府

積分: 17350


20#
發表於 15-8-7 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yaubb2014 於 15-08-05 發表

原帖由 拉姑 於 15-08-07 發表
我都係運籌戶口咁唔知是否半年收一次倉租,網上買股唔知收幾多%?
每个月扣我$25……今日我申請轉去耀才,不會用hsbc


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo