使用意見

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11582

牛年勳章


1#
發表於 04-6-9 11:03 |只看該作者

請問張相點樣可以放大小小呀?

好似我依個咁,點樣可以將D鴨仔相放大小小呀?

鴨媽媽
~~最鍚我個寶貝仔仔~~


大宅

積分: 1736


2#
發表於 04-6-10 00:38 |只看該作者

Re: 請問張相點樣可以放大小小呀?


Instead of using thumb pictures, try to use the original pictures as shown in the following URLs.

http://www.imagestation.com/picture/sraid120/p16b24e04a832a7dc6b0bee1be16255a8/f85853e7.jpg

http://www.imagestation.com/picture/sraid120/p295e3630ca32835aaca67be59b9b9bd3/f858531c.jpg

http://www.imagestation.com/picture/sraid120/p55503069b72e417bddcabf80266344bc/f858531f.jpg


子爵府

積分: 11582

牛年勳章


3#
發表於 04-6-13 16:26 |只看該作者

Re: 請問張相點樣可以放大小小呀?

唔明呀,咁即刻應該點整呀?同埋點解初初果時一時睇到一時睇唔到,而家仲成日都睇唔到添?
~~最鍚我個寶貝仔仔~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo