親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 670


1#
發表於 15-8-14 22:38 |只看該作者
http://campaign.hkjc.com/ch/2015-so/pre-season-carnival.aspx?b_cid=EWHPSLC_1516SO


大宅

積分: 1010


2#
發表於 15-8-15 02:17 |只看該作者

回覆:馬會開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華






大宅

積分: 1062


3#
發表於 15-8-15 02:59 |只看該作者

回覆:馬會開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華




伯爵府

積分: 17845


4#
發表於 15-8-15 07:13 |只看該作者

回覆:馬會開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華





水晶宮

積分: 50660


5#
發表於 15-8-16 22:01 |只看該作者

回覆:馬會開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華

有冇人知好唔好玩架




男爵府

積分: 7020


6#
發表於 15-8-16 22:05 |只看該作者

引用:有冇人知好唔好玩架 +

原帖由 andyan324 於 15-08-16 發表
有冇人知好唔好玩架
上年去過,好玩




水晶宮

積分: 50660


7#
發表於 15-8-16 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+andyan324+於+15-08-16+發表

原帖由 JoanJJJ 於 15-08-16 發表
上年去過,好玩
thz 2歲幾3歲岩玩嗎




大宅

積分: 1496


8#
發表於 15-8-16 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 andyan324 於 15-08-16 發表

原帖由 JoanJJJ 於 15-08-16 發表
上年去過,好玩
好玩嗎?几個月前搞果個活動去過勁多人,乜都要排餐死,做手工又有年齡限制,食嘅餐廳坐位俾人坐滿,得番啲半坐半企嘅地方食飯,搞到阿囡要坐枱咋...


男爵府

積分: 5100


9#
發表於 15-8-17 01:01 |只看該作者

回覆:馬會開季試閘樂滿FUN 季前嘉年華

可即場買飛嗎?


珍珠宮

積分: 41839


10#
發表於 15-8-17 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 JoanJJJ 於 15-08-16 發表上

原帖由 ho85 於 15-08-16 發表
好玩嗎?几個月前搞果個活動去過勁多人,乜都要排餐死,做手工又有年齡限制,食嘅餐廳坐位俾人坐滿,得番啲 ...
我經過4月嗰個活動,都唔會再帶小朋友去馬場啲活動。多人得太可怕。


水晶宮

積分: 50660


11#
發表於 15-8-17 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ho85+於+15-08-16+發表好玩嗎

原帖由 咖央 於 15-08-17 發表
我經過4月嗰個活動,都唔會再帶小朋友去馬場啲活動。多人得太可怕。





伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-8-17 10:21 |只看該作者
個個都谷晒同一日去...唔多人至奇了
~眼啤啤, 吹咩咩~


大宅

積分: 4281


13#
發表於 15-8-17 18:09 |只看該作者
我連續去左兩年 ,好好玩 ,不過有心理準備係好多人, 裡面食野好難搵位 ,食店唔多 . ,最好食飽飽先入去玩 .

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo