自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10065


1#
發表於 08-7-2 22:24 |只看該作者
我個仔下午發燒39度多啲,條頸話痛,食左退燒唔得,頭先咁
就去睇急症.話冇乜嘢,喉籠有啲紅,咁就比退燒藥同埋1枝
消炎藥,白色要擺雪櫃,咁即係唔係抗生素呀!我唔想比佢食
因亞仔話喉瓏唔痛,只係暈,因為要食1個療程,有乜嘢食療可
消炎,thx, ,
東菇仔


男爵府

積分: 7188

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 08-7-2 22:33 |只看該作者
唔好唔比佢食呀, 我阿仔上兩日燒到104.5度, 佢又係食退燒藥唔得, 去睇急症, 醫生又係話佢喉籠有d紅, 佢又唔痛.... 又係開antibioti(要雪架), 食完第三次先開始退燒....食左一個療程, 而家好番.....我諗醫生係有須要先開架.....

原文章由 mener 於 08-7-2 22:24 發表
我個仔下午發燒39度多啲,條頸話痛,食左退燒唔得,頭先咁
就去睇急症.話冇乜嘢,喉籠有啲紅,咁就比退燒藥同埋1枝
消炎藥,白色要擺雪櫃,咁即係唔係抗生素呀!我唔想比佢食
因亞仔話喉瓏唔痛,只係暈,因為要食1個療程,有乜 ...


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-7-2 22:39 |只看該作者
白色果樽好似係augmentin,
(antibiotics)
其實醫生開俾你,
你點解要改咗去?
咁你睇醫生黎做乜?


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-7-2 22:52 |只看該作者
原文章由 Elefant老婆 於 08-7-2 22:39 發表
白色果樽好似係augmentin,
(antibiotics)
其實醫生開俾你,
你點解要改咗去?
咁你睇醫生黎做乜?



我阿仔食緊嗰支又係白色, 放雪櫃
叫Klacid - clarithromycin 喎~


侯爵府

積分: 20366


5#
發表於 08-7-2 22:55 |只看該作者
我有D明白樓主心情...
好多醫生係又開抗生素, 唔係又開... 的確令人擔心...
不過如果小朋友適得表達話痛... 咁咪乖乖地跟足黎食晒佢囉...

我個仔果時病... C6同我為又係為左咁嘈左好多次... 醫生又話怕有菌... etc... etc... 我話醫生開得既就無問題啦...

最後C6唔肯比個仔食抗生素... 最後個仔真係唔洗食抗生素都好快好返...

決定左要食就乖乖地跟足黎食晒佢~

[ 本文章最後由 RonicaKwok 於 08-7-2 22:57 編輯 ]


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-7-2 23:00 |只看該作者
咁都唔止一隻antibiotics,
你仔仔係咪有腸胃炎呀?
原文章由 kerkermui 於 2/7/2008 22:52 發表



我阿仔食緊嗰支又係白色, 放雪櫃
叫Klacid - clarithromycin 喎~


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


7#
發表於 08-7-2 23:11 |只看該作者
原文章由 mener 於 08-7-2 22:24 發表
我個仔下午發燒39度多啲,條頸話痛,食左退燒唔得,頭先咁
就去睇急症.話冇乜嘢,喉籠有啲紅,咁就比退燒藥同埋1枝
消炎藥,白色要擺雪櫃,咁即係唔係抗生素呀!我唔想比佢食
因亞仔話喉瓏唔痛,只係暈,因為要食1個療程,有乜 ...

政府E生開咩藥就比佢EAT吧~你要信佢尊業意見~
私人E生就話怕佢想收多D錢姐~係唔係都開特效藥
我仔都食緊呢隻~連食6日呀

[ 本文章最後由 Baby_Cute 於 08-7-2 23:13 編輯 ]


子爵府

積分: 10065


8#
發表於 08-7-2 23:37 |只看該作者
個醫生開AMOXYCLLIN SYRUP 呢隻藥比我,因為係咁嘅
記得以前試過睇街症,當時發燒傷風症壯,又係喉龍紅左
囉藥時得收鼻水,退燒,咳化痰,冇消炎,於是入房問醫生
佢仲話咁樣唔洗食消炎,飲多啲水,只係紅左,唔痛唔洗食
消炎,所以今次就唔知食唔食好囉
東菇仔


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


9#
發表於 08-7-2 23:42 |只看該作者
原文章由 mener 於 08-7-2 23:37 發表
個醫生開AMOXYCLLIN SYRUP 呢隻藥比我,因為係咁嘅
記得以前試過睇街症,當時發燒傷風症壯,又係喉龍紅左
囉藥時得收鼻水,退燒,咳化痰,冇消炎,於是入房問醫生
佢仲話咁樣唔洗食消炎,飲多啲水,只係紅左,唔痛唔洗食
消炎, ...

如果真係覺得唔想比佢eat,你要問多幾個dr~
如係我私家e生開,我就會有所懷疑,因為佢地係唔係都會開特效藥
你本身有冇同小孩去私家看過?
我仔係睇左幾個私家都唔好,我先去急証

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo