立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10065
男爵府
積分: 7188
原文章由 mener 於 08-7-2 22:24 發表 我個仔下午發燒39度多啲,條頸話痛,食左退燒唔得,頭先咁 就去睇急症.話冇乜嘢,喉籠有啲紅,咁就比退燒藥同埋1枝 消炎藥,白色要擺雪櫃,咁即係唔係抗生素呀!我唔想比佢食 因亞仔話喉瓏唔痛,只係暈,因為要食1個療程,有乜 ...
珍珠宮
積分: 37317
伯爵府
積分: 18610
原文章由 Elefant老婆 於 08-7-2 22:39 發表 白色果樽好似係augmentin, (antibiotics) 其實醫生開俾你, 你點解要改咗去? 咁你睇醫生黎做乜?
侯爵府
積分: 20366
原文章由 kerkermui 於 2/7/2008 22:52 發表 我阿仔食緊嗰支又係白色, 放雪櫃 叫Klacid - clarithromycin 喎~
積分: 16787
原文章由 mener 於 08-7-2 23:37 發表 個醫生開AMOXYCLLIN SYRUP 呢隻藥比我,因為係咁嘅 記得以前試過睇街症,當時發燒傷風症壯,又係喉龍紅左 囉藥時得收鼻水,退燒,咳化痰,冇消炎,於是入房問醫生 佢仲話咁樣唔洗食消炎,飲多啲水,只係紅左,唔痛唔洗食 消炎, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy