婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 592


1#
發表於 15-9-4 19:32 |只看該作者
吾知你地有無一個多多是實既姐夫、妹夫或阿嫂呢~我依個姐夫家庭背景好怪...佢媽對佢好差..一毫子都計較!加上好多原因...令佢咩都向錢看...只黏有錢人朋友..窮小小個d就俾佢係背後笑都面黃。我家姐大我5年...比我早出身...所以有一排..好多家庭費用..都由我家姐幫助。我姐夫好介意..但又吾諗下我細佢幾年..真係無辦法出錢。其實我由中5開始無拎過零用錢..所有野自給自足..但無錯點儲..讀夜晚大學都係吾夠錢..有問過家姐借..我知佢亦有介意。佢成日覺得家庭好就我..我拍拖爸媽都開心..無好似煩住家姐同佢咁..又覺得我命吾同..咩都付付66過都關其實我辛苦..要靠男友幫佢又吾知..半工讀..辛苦又吾知..我夠覺得媽錫家姐多喇!唉....話說..我同男友2家就黎見親家..傾結婚..佢都會出席..我男友都知佢咩人..又多多事實..小事化大!我地好驚佢幫我地激嬲4大長老.....點算....




大宅

積分: 4785


2#
發表於 15-9-4 20:24 |只看該作者
回覆 Happyjk 的帖子

借啲倚唔叫佢去得唔得


別墅

積分: 592


3#
發表於 15-9-4 20:30 |只看該作者

引用:回覆+Happyjk+的帖子借啲倚唔叫佢去得唔得

原帖由 babyma2012 於 15-09-04 發表
回覆 Happyjk 的帖子

借啲倚唔叫佢去得唔得
唉..但爸媽叫我家姐出席..家姐就叫埋佢老公!好怕佢懶識做...扮野教我地點點點。




別墅

積分: 776


4#
發表於 15-9-4 20:36 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

其實禮數上係咪一定要叫埋佢地出席?如果唔使,咪唔好叫家姐去



別墅

積分: 592


5#
發表於 15-9-4 20:42 |只看該作者

引用:其實禮數上係咪一定要叫埋佢地出席?如果唔

原帖由 hwlau1 於 15-09-04 發表
其實禮數上係咪一定要叫埋佢地出席?如果唔使,咪唔好叫家姐去
我爸媽覺得一世人..2姊妹..要叫埋家姐出!我都好吾想..但爸媽堅持




珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


6#
發表於 15-9-4 21:05 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

同家姐感情好,咪叫家姐自己一個出




別墅

積分: 592


7#
發表於 15-9-4 21:10 |只看該作者

引用:同家姐感情好,咪叫家姐自己一個出 +

原帖由 Mimmy 於 15-09-04 發表
同家姐感情好,咪叫家姐自己一個出
太明顯咁做...我家姐會吾開心~之後又加深姐夫對我既憎恨唯有祝福到時一切順順利利




水晶宮

積分: 59284


8#
發表於 15-9-4 21:41 |只看該作者
既然係咁就唔好預佢傾婚事


別墅

積分: 638


9#
發表於 15-9-4 22:31 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

話男家既兄弟姐妹都無去,咁得唔得?




別墅

積分: 592


10#
發表於 15-9-4 22:33 |只看該作者

引用:話男家既兄弟姐妹都無去,咁得唔得? +

原帖由 蘇蝦仔BB 於 15-09-04 發表
話男家既兄弟姐妹都無去,咁得唔得?
男家得我男友一個仔




別墅

積分: 638


11#
發表於 15-9-4 22:36 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

直接講,2老對2老夠喇,咁多人攪到好似講數晒冷咁,唔係咁好睇




公爵府

積分: 26519


12#
發表於 15-9-4 22:44 |只看該作者
只是四大長老見面咪得LO.你傾婚事輿佢何干 ?


別墅

積分: 505


13#
發表於 15-9-4 23:05 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲


伯爵府

積分: 16403

2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 15-9-4 23:38 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

咪同你父母話:
“唉~ 男家知道我家咁多人,而佢地只得兩個。唔係咁自在!所以,我們都係最好兩老對兩老啦!你們都唔想我婚後難做㗎嘛!家姐嫁得咁好~ 你們都應該想我好似家姐咁好㗎嘛!“


點評

monlee313    發表於 15-9-5 17:21


別墅

積分: 592


15#
發表於 15-9-5 00:11 |只看該作者

引用:姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲

原帖由 瑜兒 於 15-09-04 發表
姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲
哈哈...講得好




別墅

積分: 592


16#
發表於 15-9-5 00:15 |只看該作者

引用:咪同你父母話:“唉~+男家知道我家咁多人,

原帖由 vvff82 於 15-09-04 發表
咪同你父母話:
“唉~ 男家知道我家咁多人,而佢地只得兩個。唔係咁自在!所以,我們都係最好兩老對兩老啦! ...
我媽咪成日想我地2姊妹照顧大家...相親相愛!其實未有姐夫前..我2個關係係好到加零一。但有左佢出現後...佢會黑面如果家姐買野俾我~又成日叫家姐教訓我...依架我地2姊妹你試過2個出街街食下飯...其實我都好吾開心!總之..媽咪一定要家姐到..如果我咁講..講到親家好小氣..一陣有壞印象又係死得。




翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 15-9-5 04:59 |只看該作者
揀個日子/時間佢要返工或有野做既囉


大宅

積分: 3462


18#
發表於 15-9-5 05:14 |只看該作者

引用:姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲

原帖由 瑜兒 於 15-09-04 發表
姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲
輩分平輩

但歲數大過樓主

好醜都要尊重下人

大嫂細過細妹

莫非大嫂都唔俾面?

所以呢禮數呢一代年輕人真係好缺乏




大宅

積分: 2505


19#
發表於 15-9-5 09:27 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

同爸爸媽媽講你擔心D乜,講真姐夫只係平輩,到時候真係講錯野你爸媽會應付到,唔到你擔心




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 15-9-5 09:34 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

無計既啦。姐夫可能要求你當佢係阿哥咁\"養重\",本身佢自己有無細妹呢?我幾個姐夫都係無細妹,所以都只係識\"縱\"我地d 細既。

不知所謂的乙陸!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo