懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 690


1#
發表於 15-8-10 01:47 |只看該作者
我而家搵緊平靚正既攝影,有無好介紹,幾時影最好,有無媽媽試過團購?我諗住平平地玩下,記錄下大肚時候既樣!😉




大宅

積分: 4107


2#
發表於 15-8-10 04:02 |只看該作者
hungmami 發表於 15-8-10 01:47
我而家搵緊平靚正既攝影,有無好介紹,幾時影最好,有無媽媽試過團購?我諗住平平地玩下,記錄下大肚時候既 ...
無想過要影


複式洋房

積分: 175


3#
發表於 15-8-10 08:34 |只看該作者

回覆:11月預產期既媽媽,諗住幾時影孕婦照?

我book 左9月中影,2千蚊,包兩套衫連化妝。唔太貴玩下ok




公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


4#
發表於 15-8-10 08:35 |只看該作者

回覆:null

9月喇,無咁熱



男爵府

積分: 5951


5#
發表於 15-8-10 08:43 |只看該作者

回覆:11月預產期既媽媽,諗住幾時影孕婦照?

我都無唸住影,不過應該9月好啲


複式洋房

積分: 496


6#
發表於 15-8-10 10:07 |只看該作者
約左16/8下星期映, 化妝師話最早27, 28週已經可以映, 早d映個人無咁腫, 映時又軽鬆. 聽過有jm post 團購太平未必好, 映得吾靚, 會浪費錢.


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 15-8-10 10:15 |只看該作者
我覺得唔太貴都系可以接受既


大宅

積分: 1196


8#
發表於 15-8-10 10:17 |只看該作者

回覆:shirley2014 的帖子

我都係




大宅

積分: 2290

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


9#
發表於 15-9-13 14:18 |只看該作者

引用:Quote:hungmami+發表於+15-8-10+01:47+我而

原帖由 shirley2014 於 15-08-10 發表
無想過要影
可唔可以pm攝影公司資料比我?我依家31週唔知邊度影好




大宅

積分: 2290

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


10#
發表於 15-9-13 14:19 |只看該作者

回覆:膽小媽 的帖子

可唔可以pm攝影公司資料比我?我依家31週唔知邊度影好表情符號




大宅

積分: 1866


11#
發表於 15-9-13 17:29 |只看該作者

回覆:11月預產期既媽媽,諗住幾時影孕婦照?

32週,琴日影左$1,488包2套衫同化妝,下星期睇相,唔知靚唔靚呢?期待中。。。




大宅

積分: 1526


12#
發表於 15-9-14 00:22 |只看該作者

回覆:11月預產期既媽媽,諗住幾時影孕婦照?

岩岩同埋老公及囡囡去影,我36weeks,1600蚊包晒所有相,包makeup,有本細相簿。

點評

kakabee    發表於 15-9-14 00:25


子爵府

積分: 12830

親子王國15週年勳章


13#
發表於 15-9-14 00:24 |只看該作者

引用:32週,琴日影左$1,488包2套衫同化妝,下星

原帖由 sleepyor 於 15-09-13 發表
32週,琴日影左$1,488包2套衫同化妝,下星期睇相,唔知靚唔靚呢?期待中。。。



...





子爵府

積分: 12830

親子王國15週年勳章


14#
發表於 15-9-14 00:25 |只看該作者

引用:我book+左9月中影,2千蚊,包兩套衫連化妝

原帖由 膽小媽 於 15-08-10 發表
我book 左9月中影,2千蚊,包兩套衫連化妝。唔太貴玩下ok





別墅

積分: 690


15#
發表於 15-9-14 00:33 |只看該作者

回覆:kakabee 的帖子

Pm me ,thx




複式洋房

積分: 284


16#
發表於 15-9-14 11:12 |只看該作者
sleepyor 發表於 15-9-13 17:29
32週,琴日影左$1,488包2套衫同化妝,下星期睇相,唔知靚唔靚呢?期待中。。。



...
請問邊間, please pm


大宅

積分: 1683


17#
發表於 15-9-14 11:28 |只看該作者
我去自拍館自己影咋~我覺得好ok~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo