懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 373


1#
發表於 15-9-13 16:59 |只看該作者
懷孕5w,時常感覺腹部左右兩側,有兩根筋間中疼,唔係非常厲害,但都有痛感,兩邊輪住來,唔知係咩正常情況,有冇人曾經試過咁?!!!




大宅

積分: 1613


2#
發表於 15-9-13 17:53 |只看該作者

回覆:黑佳白 的帖子

我有阿,微微痛,聽呢度姐妹話係\"皇宮擴建中\"


複式洋房

積分: 243


3#
發表於 15-9-13 17:55 |只看該作者

回覆:黑佳白 的帖子

正常的。




複式洋房

積分: 243


4#
發表於 15-9-13 17:56 |只看該作者

回覆:喜喜媽咪 的帖子

我快16W了仲係會咁樣。





複式洋房

積分: 373


5#
發表於 15-9-13 19:47 |只看該作者

引用:我有阿,微微痛,聽呢度姐妹話係\\\"皇宮擴建

原帖由 Apple2013 於 15-09-13 發表
我有阿,微微痛,聽呢度姐妹話係"皇宮擴建中"
几形象嘅形容




複式洋房

積分: 373


6#
發表於 15-9-13 19:48 |只看該作者

引用:我快16W了仲係會咁樣。 +

原帖由 喜喜媽咪 於 15-09-13 發表
我快16W了仲係會咁樣。
啊?!会持续咁耐架~




複式洋房

積分: 243


7#
發表於 15-9-13 23:11 |只看該作者

回覆:黑佳白 的帖子

嗯!D朋友有些都話會,有D就過咗3個月就冇咗,我淋都係個人身體。




大宅

積分: 2896


8#
發表於 15-9-13 23:49 |只看該作者

回覆:有冇人孕早期腹部左右兩邊疼痛

我一企直個人同訓直,都feel到扯住,但唔痛


複式洋房

積分: 373


9#
發表於 15-9-14 06:50 |只看該作者

引用:我一企直個人同訓直,都feel到扯住,但唔痛

原帖由 小雲天使 於 15-09-13 發表
我一企直個人同訓直,都feel到扯住,但唔痛
妳几多w?我係間中痛




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 15-9-14 11:39 |只看該作者
我都會,扯住扯住咁,到後期就唔會喇。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo