自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-7-9 12:07 |只看該作者
之前都有個媽咪講
d大陸人排隊跟得好貼
第一次感受得到
上巴士o者
係咁攞個胸頂我背脊喎
唏......我一d都唔享受呀


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-7-9 12:12 |只看該作者
熱死辣辣可唔可以唔好跟咁貼呀


禁止訪問

積分: 17792


3#
發表於 08-7-9 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19714


4#
發表於 08-7-9 15:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


5#
發表於 08-7-9 15:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15741

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 08-7-9 15:49 |只看該作者
我有朝同亞囡排隊等巴士期間 , 有幾個內地女人打尖企係上車位置等上車 ,
亞囡: 媽咪 , 佢地打尖呀 , 有無攪錯呀 , 唔排隊 , 咁無禮貎架
我 : 係喎 , 佢地唔啱囉 , 你千祈唔好學呀
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


禁止訪問

積分: 17792


7#
發表於 08-7-9 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19714


8#
發表於 08-7-9 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 414


9#
發表於 08-7-9 16:04 |只看該作者
上車落車時有時有身體接觸一的都唔奇怪呀! 佢唔係特登或有意識咪算囉, 唔使咩衰嘢都話大陸婆,大陸佬事嘛? 唔通你有岐視症..
我每朝搭巴士返工都見到好多好無品架香港人, 咁又點講呀!


禁止訪問

積分: 19714


10#
發表於 08-7-9 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 08-7-9 16:50 |只看該作者
原文章由 臭八婆 於 08-7-9 04:11 PM 發表

咁黑仔咁都撞到無野講la,唔怪得d男人明正言順非禮都話身體接觸有咩出奇丫,咁都報警

除左呢樣仲要小心 D, 可能佢地係扒手.....


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 08-7-9 17:19 |只看該作者
我係海洋公園在排隊搭吊車,
有成卅多大陸人一次過去尖隊都見過啦...........


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-7-9 17:20 |只看該作者
原文章由 happypigpig 於 08-7-9 16:04 發表
上車落車時有時有身體接觸一的都唔奇怪呀! 佢唔係特登或有意識咪算囉, 唔使咩衰嘢都話大陸婆,大陸佬事嘛? 唔通你有岐視症..
我每朝搭巴士返工都見到好多好無品架香港人, 咁又點講呀! ...

唔好介意

佢真係操普通話
如果佢係香港人都我哂話
我無岐視
我檸轉頭望佢
佢亦轉頭請我食波餅
咁大個女第一次比較難忘
下次用國內同胞o岩唔o岩聽


水晶宮

積分: 58522


14#
發表於 08-7-9 17:23 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 08-7-9 16:50 發表

除左呢樣仲要小心 D, 可能佢地係扒手.....


仲有迷暈黨

我以前都好樂於助人架,以家有遊客行埋黎問路都驚驚呀


禁止訪問

積分: 19714


15#
發表於 08-7-9 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-7-9 17:29 |只看該作者
原文章由 happypigpig 於 08-7-9 16:04 發表
上車落車時有時有身體接觸一的都唔奇怪呀! 佢唔係特登或有意識咪算囉, 唔使咩衰嘢都話大陸婆,大陸佬事嘛? 唔通你有岐視症..
我每朝搭巴士返工都見到好多好無品架香港人, 咁又點講呀! ...

另仲好想講
我上大陸都比人笑係港燦
我都無話過佢地岐視我


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 08-7-9 17:35 |只看該作者
原文章由 caryfox 於 08-7-9 17:19 發表
我係海洋公園在排隊搭吊車,
有成卅多大陸人一次過去尖隊都見過啦...........


大宅

積分: 1936


18#
發表於 08-7-9 17:37 |只看該作者
原文章由 caryfox 於 08-7-9 17:19 發表
我係海洋公園在排隊搭吊車,
有成卅多大陸人一次過去尖隊都見過啦...........



咁多人~~我都唔敢 怕佢地一人一啖口水, 浸死



水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 08-7-9 17:39 |只看該作者
原文章由 臭八婆 於 08-7-9 17:26 發表

禾刀領教過la



http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1618207&page=4#pid25455701


男爵府

積分: 8757


20#
發表於 08-7-9 17:39 |只看該作者
上次去海洋公園等侯纜車期間..有個鬼佬排係我後面,之後一個大6女人走係個鬼佬面前打尖...隔2個字..個鬼佬竟然和我相差成6個位...
我戥個鬼佬唔抵之際..突然其中一位大6婆走黎我面前想打尖...因爲老公係唔理事果d人,,點知個大陸婆越行越埋..企係我同老公之間..
因爲之前同c佬嘈左幾句~ 排隊期間我無同囡囡或c佬講野...可能個女人以爲我唔識排係前面果對父女..
當我聽到個大6婆想叫佢老友行前d~排係我前面...
我就小佢地...怒啤...
佢地竟然毫無反應...
我終于開聲..
唔該行開..我同老公排前面ge~~ 你地識唔識排隊阿~~
.............................
之後個大陸婆怨氣沖天甘...行開..
但全程用國語係度指責我....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo