懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 730


1#
發表於 15-9-20 10:15 |只看該作者
3月第一次空心胎…今懷左6週幾尋晚子宮一直嗱住嗱住痛⋯尋日已經睇住急症話我作小產…點知甘快⋯今早起身屙左舊組織出來…見到同之前空心個舊一模一樣…個心再一次受打擊⋯個心再傷多1次




大宅

積分: 2053


2#
發表於 15-9-20 10:33 |只看該作者

回覆:小產左…個心再1次受打擊

養好身體,再迎接小生命!緣分未到,吾好太傷心!加油啊


複式洋房

積分: 162


3#
發表於 15-9-20 10:37 |只看該作者

回覆:李蕾蕾 的帖子

加油呀💪💪💪💪💪我上年中都試過,現35週幾




男爵府

積分: 6118


4#
發表於 15-9-20 10:50 |只看該作者

回覆:李蕾蕾 的帖子

最緊要快點養番好身體,再接再厲也!吾好太傷心,寶貝好快會再番黎你身邊,加油!祝福你





複式洋房

積分: 176


5#
發表於 15-9-20 10:56 |只看該作者

回覆:小產左…個心再1次受打擊

加油呀, 去睇中醫養好身子再黎過




子爵府

積分: 10828


6#
發表於 15-9-20 11:18 |只看該作者
add oil


男爵府

積分: 5403


7#
發表於 15-9-20 11:21 |只看該作者
休息好,再加油


別墅

積分: 730


8#
發表於 15-9-20 11:35 |只看該作者

引用:加油呀💪💪💪㈑

原帖由 Tency 於 15-09-20 發表
加油呀💪💪💪💪💪我上年中都試過,現35週幾
1年𥚃面2次⋯打擊太大吧⋯唔知可以喊幾多次




大宅

積分: 2092


9#
發表於 15-9-20 11:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tency+於+15-09-20+發表加油

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-20 發表
1年𥚃面2次⋯打擊太大吧⋯唔知可以喊幾多次
加油...調理下身體再黎過




禁止訪問

積分: 42056


10#
發表於 15-9-20 11:58 |只看該作者

回覆:小產左…個心再1次受打擊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 863

開心吸收勳章


11#
發表於 15-9-20 13:50 |只看該作者
加油呀,我都試過,睇中醫調理下先再開始,放心,開始左生BB機制,好快會再有架啦,放鬆D,我依架15週,比心機呀~


複式洋房

積分: 205


12#
發表於 15-9-20 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Tency 於 15-09-20 發表加油

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-20 發表
1年𥚃面2次⋯打擊太大吧⋯唔知可以喊幾多次
我都試過一年兩次空心胎,年中一次,年尾一次,不過好感謝主,我宜家有左12週,bb好健康!唔好咁易放棄,機會留比有準備既人!!加油!


複式洋房

積分: 313


13#
發表於 15-9-20 14:06 |只看該作者
想請教下,嗰種拿住拿住痛係點痛法?我呢排夜晚都有小小


別墅

積分: 730


14#
發表於 15-9-20 14:19 |只看該作者

引用:想請教下,嗰種拿住拿住痛係點痛法?我呢排

原帖由 rynie 於 15-09-20 發表
想請教下,嗰種拿住拿住痛係點痛法?我呢排夜晚都有小小
子宮裡面位置嗱住嗱住…又訓唔到…痛左足足1晚上…早上排出了




大宅

積分: 1977


15#
發表於 15-9-20 14:27 |只看該作者

回覆:小產左…個心再1次受打擊

養好身體最重要,同埋調整心態,唔好成日諗住好驚下一次都係咁,心理影響生理好大的~祝小天使好快再降臨~加油~




大宅

積分: 2054


16#
發表於 15-9-20 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 rynie 於 15-09-20 發表想請

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-20 發表
子宮裡面位置嗱住嗱住…又訓唔到…痛左足足1晚上…早上排出了
我琴晚都拿住拿住好驚呀,跟住塞返小白球無甘痛,你之前有無食錯野


別墅

積分: 730


17#
發表於 15-9-20 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李蕾蕾+於+15-09-20+發表子宮

原帖由 babywb 於 15-09-20 發表
我琴晚都拿住拿住好驚呀,跟住塞返小白球無甘痛,你之前有無食錯野
食左急症開既止血藥同蘋果…




男爵府

積分: 8658


18#
發表於 15-9-20 21:11 |只看該作者
唔好太傷心,記得要好好咁休息,養好身體,身體好BB就自然會跟住嚟。


大宅

積分: 1975


19#
發表於 15-9-25 19:28 |只看該作者

引用:3月第一次空心胎…今懷左6週幾尋晚子宮一直

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-20 發表
3月第一次空心胎…今懷左6週幾尋晚子宮一直嗱住嗱住痛⋯尋日已經睇住急症話我作小產…點知甘快⋯今早起身屙 ...
加油,好好調理身體。


別墅

積分: 827


20#
發表於 15-9-25 19:32 |只看該作者

回覆:李蕾蕾 的帖子

加油,養好身子


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo