嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1176


1#
發表於 08-6-29 21:22 |只看該作者
買咗一卷脫脂棉.剪成幾大片最好用呢?
謝謝..
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


大宅

積分: 2064


2#
發表於 08-6-29 22:37 |只看該作者
手掌咁大就最好用, 你下次可以去"荷花"買d已經cut好左果d比較方便.


大宅

積分: 1176


3#
發表於 08-6-29 23:14 |只看該作者
THX....但荷花一定唔平啦..買脫脂棉就係想慳D錢嘛..^^..


原文章由 hanson 於 08-6-29 22:37 發表
手掌咁大就最好用, 你下次可以去"荷花"買d已經cut好左果d比較方便.
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


伯爵府

積分: 17365


4#
發表於 08-6-30 00:16 |只看該作者
JUSCO有隻係已經CUT曬.印象中係39蚊.
如果您自己CUT..我都試過.但之後您會覺得都係買CUT好個D.


男爵府

積分: 5609


5#
發表於 08-6-30 00:18 |只看該作者

回覆 #1 blessingbaby 的文章

你可以去藥房問吓,你話要磅棉,最好4 x 4吋,我係藥房訂嫁,一次訂十包倒啦,可以用倒幾個月啦,我買$19 有 454 g啦.


大宅

積分: 1176


6#
發表於 08-6-30 00:38 |只看該作者
點解呀買CUT咗好D?..除咗方便D之外..
請問有咩分別呢?^^


原文章由 joanne1206 於 08-6-30 00:16 發表
JUSCO有隻係已經CUT曬.印象中係39蚊.
如果您自己CUT..我都試過.但之後您會覺得都係買CUT好個D.
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


大宅

積分: 1176


7#
發表於 08-6-30 00:42 |只看該作者
你話既磅棉..係咪已經CUT好咗4X4寸架喇..
我宜家買既一卷$16蚊.450G..


原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 00:18 發表
你可以去藥房問吓,你話要磅棉,最好4 x 4吋,我係藥房訂嫁,一次訂十包倒啦,可以用倒幾個月啦,我買$19 有 454 g啦.
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


男爵府

積分: 5609


8#
發表於 08-6-30 00:50 |只看該作者
係呀,$16 元—卷果D唔好用架,厚薄唔均(雲),又要 cut 倒死死吓.
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 00:42 發表
你話既磅棉..係咪已經CUT好咗4X4寸架喇..
我宜家買既一卷$16蚊.450G..


大宅

積分: 1176


9#
發表於 08-6-30 00:56 |只看該作者
THX..咁我問吓我左近間葯房有冇先..係咪你要訂咁多先$19蚊咁平架?


原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 00:50 發表
係呀,$16 元—卷果D唔好用架,厚薄唔均(雲),又要 cut 倒死死吓.
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


男爵府

積分: 5609


10#
發表於 08-6-30 01:04 |只看該作者
唔係呀,佢從係買$19 蚊,我個陪月係屯門幫我買,都係$19
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 00:56 發表
THX..咁我問吓我左近間葯房有冇先..係咪你要訂咁多先$19蚊咁平架?


大宅

積分: 1176


11#
發表於 08-6-30 01:08 |只看該作者
唔該哂..咁你講嗰隻好用既係咩品牌呢??
THX..

原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 01:04 發表
唔係呀,佢從係買$19 蚊,我個陪月係屯門幫我買,都係$19
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


男爵府

積分: 5609


12#
發表於 08-6-30 01:14 |只看該作者
良友(高級脫脂藥棉片) 454g.
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 01:08 發表
唔該哂..咁你講嗰隻好用既係咩品牌呢??
THX..


大宅

積分: 1176


13#
發表於 08-6-30 01:16 |只看該作者
THANK YOU VERY MUCH!


原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 01:14 發表
良友(高級脫脂藥棉片) 454g.
耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


大宅

積分: 4781

夏天玩到顛 熱血勳章


14#
發表於 08-6-30 09:43 |只看該作者
原文章由 blessingbaby 於 08-6-29 23:14 發表
THX....但荷花一定唔平啦..買脫脂棉就係想慳D錢嘛..^^..


CC樂 都平D呀!


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-6-30 10:26 |只看該作者
我將CC樂 一開2


男爵府

積分: 5475


16#
發表於 08-6-30 13:28 |只看該作者

回覆 #15 seavl 的文章

一開2? very small wor!


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 08-6-30 14:38 |只看該作者
開小唔洗用甘大塊呀, 開大的話, 會用盒裝紙巾清潔左先, 之後係水喉clean, 再會濕棉花clear

(通常都會"的"去去toilet開大, 阿囡未滿月已經的去去大 (阿媽train, 宜家都1 age啦, 不過有時都會係片片開左)

原文章由 Kim08 於 08-6-30 13:28 發表
一開2? very small wor!


大宅

積分: 2064


18#
發表於 08-6-30 15:59 |只看該作者
"荷花"賣$6x幾一包, 不過可以用20幾日. 計落唔算貴.


男爵府

積分: 5280


19#
發表於 08-6-30 16:10 |只看該作者
I will order Tenson 棉花, same as "荷花"賣$6x幾一包,
If order directly from Tenson, the cost only $53 (1,000gm/bag), any one want to share with me? Pick up in Kwun Tong



原文章由 hanson 於 08-6-30 15:59 發表
"荷花"賣$6x幾一包, 不過可以用20幾日. 計落唔算貴.


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


20#
發表於 08-6-30 18:59 |只看該作者
tenson高級脫脂棉片, 1kg, 已開用了少量, $30.
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1499201&extra=page%3D1
有意pm我.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo