立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1176
積分: 2064
原文章由 hanson 於 08-6-29 22:37 發表 手掌咁大就最好用, 你下次可以去"荷花"買d已經cut好左果d比較方便.
伯爵府
積分: 17365
男爵府
積分: 5609
原文章由 joanne1206 於 08-6-30 00:16 發表 JUSCO有隻係已經CUT曬.印象中係39蚊. 如果您自己CUT..我都試過.但之後您會覺得都係買CUT好個D.
原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 00:18 發表 你可以去藥房問吓,你話要磅棉,最好4 x 4吋,我係藥房訂嫁,一次訂十包倒啦,可以用倒幾個月啦,我買$19 有 454 g啦.
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 00:42 發表 你話既磅棉..係咪已經CUT好咗4X4寸架喇.. 我宜家買既一卷$16蚊.450G..
原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 00:50 發表 係呀,$16 元—卷果D唔好用架,厚薄唔均(雲),又要 cut 倒死死吓.
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 00:56 發表 THX..咁我問吓我左近間葯房有冇先..係咪你要訂咁多先$19蚊咁平架?
原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 01:04 發表 唔係呀,佢從係買$19 蚊,我個陪月係屯門幫我買,都係$19
原文章由 blessingbaby 於 08-6-30 01:08 發表 唔該哂..咁你講嗰隻好用既係咩品牌呢?? THX..
原文章由 MayWongtaf 於 08-6-30 01:14 發表 良友(高級脫脂藥棉片) 454g.
積分: 4781
原文章由 blessingbaby 於 08-6-29 23:14 發表 THX....但荷花一定唔平啦..買脫脂棉就係想慳D錢嘛..^^..
子爵府
積分: 12707
積分: 5475
原文章由 Kim08 於 08-6-30 13:28 發表 一開2? very small wor!
積分: 5280
原文章由 hanson 於 08-6-30 15:59 發表 "荷花"賣$6x幾一包, 不過可以用20幾日. 計落唔算貴.
珍珠宮
積分: 40343
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy