爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5770


1#
發表於 15-9-7 14:54 |只看該作者
本帖最後由 kittymi 於 15-9-7 14:55 編輯

香港區, 有冇好介紹,有咩分別呢?大概咩價錢?謝謝!


大宅

積分: 4557


2#
發表於 15-9-10 13:32 |只看該作者
本帖最後由 koyuki_zoie 於 15-9-10 13:36 編輯
kittymi 發表於 15-9-7 14:54
香港區, 有冇好介紹,有咩分別呢?大概咩價錢?謝謝!

個人覺得私人教車c傅好d!
我嗰時睇過駕駛學院d價錢貴得嚟又有埋d咩理論課, 唔實際!


我嗰時學車係九龍區, 不過如想搵香港區私人教車c傅都可介紹你, 不過係1,2牌棍波車. 嗰時我老公同幾個同事都係搵佢學, 而家考完出嚟全部都係做搵食車司機.


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


3#
發表於 15-9-10 17:09 |只看該作者
本帖最後由 Teresa 於 15-9-10 17:10 編輯

其實好睇你個人性格同budget.

私人師傅:
如果有口碑既大家又夾既, 梗係最好. 有D人會唔鐘意師傅唔講野唔閙 有D人鐘意師傅樣樣讚你做得好覺得係鼓勵, 有D人又認為師傅肯閙肯講先學到野. 又有D師傅鐘意寸人閏人, 自己係咪頂得順就好睇夾唔夾喇. 搵岩個夾你既師傅, 一定平過學院學車.

學院學車:
一定貴, 但貴既地方係咪你想要既野就自己衡量. 我自己跟學院, 佢地上堂會較有系統, 幾時要上theory, 幾時上模擬堂, 有人覺得上呢D堂係浪費時間. (但對於我鐘意慢慢去了解每個step既學習方式就好岩) 學院貴亦因為佢幫你做哂做有統籌/安排, 幾時上堂, 邊個師傅 (學院唔同plan有唔同安排, 有D係堂堂唔同人, 有D係全程同一個人), 幾時考試, 仲可以幫你調動考試時間. 我屋企人第一次肥左, 本來排左4個月後重考, 但學院又可以將其他學生cancel左既考試日子塞比你, 變左可以好快排返個考期. 另外, 學院有指定考場, 乙部丙部可以分開2日考/同日考, 心理壓力細D. 如果你考駕院沙田線, 會比市區D容易pass (我感覺).

我本身冇相熟私人教車師傅, 加上自問係滕雞之人, 唔受得師傅喺側邊寸我, 但我又唔想佢只係讚而唔糾正我錯誤, 諗來諗去, 最後都係搵學院學車.


水晶宮

積分: 56944


4#
發表於 15-9-10 17:23 |只看該作者
Teresa 發表於 15-9-10 17:09
其實好睇你個人性格同budget.

私人師傅:

私人師傅, 仲有一個問題係專登教漏野, 整肥你, 所以我喜歡駛院有系統, 而且有隨車觀察, 可以用來認路, 思考駕駛細節, 獲益良多.


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


5#
發表於 15-9-10 17:29 |只看該作者
howmuch 發表於 15-9-10 17:23
私人師傅, 仲有一個問題係專登教漏野, 整肥你, 所以我喜歡駛院有系統, 而且有隨車觀察, 可以用來認路, 思 ...


所以我咪話, 要搵私人師傅, 要口碑好, 佢個style同自己性格要夾. PS: 我都聽過你所講既"陰招", 亦聽講有D唔好既師傅, 45分鐘一堂, 遲到5分鐘又唔補返, 學學下又話要去入油.... 入完油又當冇事發生唔扣返入油時間...


複式洋房

積分: 149


6#
發表於 15-9-13 12:59 |只看該作者

回覆:代問: 請問想學車,駕駛學校/私人教練,邊樣好?

建議出街學,我老婆街cfu 兩之PASS,八千幾
佢同駕校3次都fail,兩萬幾

有人話好睇個人。緊系啦!啊媽系女人,因為個個都系自考。唔睇個人睇什麼。

條數系敢計的。街cfu考3次都便宜過駕校1次。

一般失敗都系因為「未試過自己開車」。更唔好講考官起格黎有幾緊張。

所以,出街通常2次合格,最多3次。越考得多,路面越自在,自然會合格。其實開車唔難,系難在路面經驗未夠,無信心。動作唔自然。考多兩次就得。

最後,街cfu 考3次種重便宜過駕校。自己考慮考慮。




複式洋房

積分: 149


7#
發表於 15-9-13 13:01 |只看該作者

回覆:代問: 請問想學車,駕駛學校/私人教練,邊樣好?

建議出街學,我老婆街cfu 兩之PASS,八千幾
佢同學駕校3次都fail,已經兩萬幾

有人話好睇個人。緊系啦!啊媽系女人,因為個個都系自考。唔睇個人睇什麼。

條數系敢計的。街cfu考3次都便宜過駕校1次。

一般失敗都系因為「未試過自己開車」。更唔好講考官起格黎有幾緊張。

所以,出街通常2次合格,最多3次。越考得多,路面越自在,自然會合格。其實開車唔難,系難在路面經驗未夠,無信心。動作唔自然。考多兩次就得。

最後,街cfu 考3次種重便宜過駕校。自己考慮考慮。




男爵府

積分: 5770


8#
發表於 15-9-13 21:47 |只看該作者
Teresa 發表於 15-9-10 17:09
其實好睇你個人性格同budget.

私人師傅:
謝謝分享,好詳盡


大宅

積分: 4003


9#
發表於 15-9-25 14:53 |只看該作者
有沒有試過好的師傅介紹?新界區. Thanks.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo