懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 944


1#
發表於 15-9-25 22:18 |只看該作者
就黎去健康院產後檢,請問有咩檢?驚會用鉗


子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


2#
發表於 15-9-25 22:34 |只看該作者

回覆:健康院產後檢

要用鉗,其實個人放鬆,只覺得少少唔舒服,㩒下肚睇下子宮收縮成點,問下之後會點避孕!


別墅

積分: 620


3#
發表於 15-9-25 22:56 |只看該作者

回覆:健康院產後檢

健康院我冇用過鉗丫 第一次去醫院就有用 都係一次姐




男爵府

積分: 7171


4#
發表於 15-9-25 23:06 |只看該作者

回覆:sheepbb2015 的帖子

我果時仲有問埋做唔做子宮頸檢查,收費$100





男爵府

積分: 9027

2018復活節勳章 睛靈勳章


5#
發表於 15-9-25 23:06 |只看該作者

回覆:sheepbb2015 的帖子

我至到而家37周都未用過




別墅

積分: 944


6#
發表於 15-9-25 23:27 |只看該作者

引用:我果時仲有問埋做唔做子宮頸檢查,收費$100

原帖由 lemon_cola 於 15-09-25 發表
我果時仲有問埋做唔做子宮頸檢查,收費$100
子宮頸檢查是怎樣做?


複式洋房

積分: 246


7#
發表於 15-9-26 09:07 |只看該作者
我之前喺QE第一次檢查佢就用鉗,我勁驚所以出聲話唔想做呢個檢查,醫生都比我唔做,之後睇番有D jm留言話比佢整到流血,我問番私家醫生佢做咩檢查,原來都係一般婦科檢查,如果自己有定期做咁就可以自己再諗下做定唔做⋯⋯


複式洋房

積分: 246


8#
發表於 15-9-26 09:10 |只看該作者
回覆 Dewebaby 的帖子

Sorry,睇錯,原來你係產後檢查!


男爵府

積分: 7171


9#
發表於 15-9-26 12:02 |只看該作者

回覆:sheepbb2015 的帖子

醫生會刮d細胞做檢查,有少少痛




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo