懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1179


1#
發表於 15-9-25 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3368


2#
發表於 15-9-25 13:55 |只看該作者

引用:如題

原帖由 Kokoling 於 15-09-25 發表
如題
我個產檢醫生叫唔好食禁多。。無話唔可以食。。不過我自己盡量不吃。。你可以問問你個醫生




男爵府

積分: 5348


3#
發表於 15-9-25 14:57 |只看該作者

回覆:Kokoling 的帖子

我有食魚同蝦


大宅

積分: 3183


4#
發表於 15-9-25 15:04 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

照食,但唔多。
覺得想食就食少少…反正胃口唔係咁好,食到唔嘔就👌🏻啦






水晶宮

積分: 59284


5#
發表於 15-9-25 15:50 |只看該作者
海鮮好似唔好食咁多,蛋白質太高


水晶宮

積分: 55381


6#
發表於 15-9-25 16:04 |只看該作者
我嗰時間中食,冇戒口,但又一向唔會食多。全熟,唔過量就得。


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


7#
發表於 15-9-25 16:09 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

我兩胎都無戒,照食熟海鮮,但全期都唔過量食好多。


大宅

積分: 1796


8#
發表於 15-9-25 17:51 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

我覺得唔過量,樣樣食少少都無咩所謂嘅!不過大閘蟹就真係唔好食,好毒好多激素


禁止訪問

積分: 1179


9#
發表於 15-9-25 19:34 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10381


10#
發表於 15-9-25 19:41 |只看該作者
一定要熟先好食


大宅

積分: 1977


11#
發表於 15-9-25 20:36 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

除左全熟之外謹記要洗乾淨,尤其會連殼一齊煮既海鮮類~所以最好响屋企自己洗自己煮~乾淨衛生d。適量唔好過量,海鮮其實都可以食既。不過大閘蟹就真係搏唔過,一來容易令膽固醇超標,二來激素真係好嚴重。(唔講涼唔涼,因為唔係每個人都信中醫)




男爵府

積分: 8658


12#
發表於 15-9-25 20:56 |只看該作者
個人覺得魚就可以食嘅,一定要蒸熟,不過蝦蟹過D就盡量唔好食,戒得就戒。


別墅

積分: 890


13#
發表於 15-9-26 08:34 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

你同你老公有無對海鮮敏感?不過我個人就算無敏感呢個問題,我都會戒蝦蟹,因為無人知道我個b出世後會點,有得揀我唔會食啲毒同涼既野食,我忍口一年半載,換阿b健健康康,值得既




大宅

積分: 3476


14#
發表於 15-9-26 10:06 |只看該作者

回覆:Carey1205 的帖子

又唔係餐餐吃,一餐半餐唔怕嘅,放鬆D!




別墅

積分: 701


15#
發表於 15-9-26 10:18 |只看該作者

回覆:Kokoling 的帖子

貝殼類就吾食,只食蝦、魚!




複式洋房

積分: 354


16#
發表於 15-9-26 11:14 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

剛去完健康院拎左個橙色的百寶袋(全部都係懷孕書仔)入要有講到蝦係應該食的,只係唔好食貝殼類同蟹!當然唔係話日日食,但一個月食兩三次係無問題!




大宅

積分: 3606


17#
發表於 15-9-26 11:15 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

我有食蝦




複式洋房

積分: 490


18#
發表於 15-9-26 11:18 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

我有食蝦、蟹、帶子、蜆、蠔等等。不過每次都少量⋯ 琴晚食做節飯,我奶奶知我鐘意食蟹仲不停叫我食




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


19#
發表於 15-9-26 11:35 |只看該作者
食小小唔怕,蟹就一定唔可以食。


複式洋房

積分: 120


20#
發表於 15-9-26 12:45 |只看該作者

回覆:8w食得海鮮嗎?

我蝦同貝殼類都照食,蟹真係一啖都冇食過 (本身超級鐘意食蟹)




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo