)話小朋友友唔識ABC 同 1 2 3......我個仔係十一月B,讀左半年playgroup (比較free style),讀K1時家長日要特別見校長,原因係小朋友上堂唔專心,學校希望佢可以專注最小十五分鐘聽故事
(其實兩歲小朋友專注力平均係七分鐘,三歲係九分鐘),又叫我同佢做評估,話佢冇社交
但係我同阿仔去上playgroup,個老師有教special child,佢觀察左一堂(個半鐘)話阿仔跟本冇問題,以佢個年紀,呢D行為好正常。我承認阿仔唔係一個學校認為乖既小朋友,但未致於有問題,只係因為佢係細B同無正式讀過N班而需要多D時間,點知嗰個所謂嘅校長就要佢同其他小朋友一樣
所以如果唔讀N,家長就要預左可能要面對學校呢D情況(投訴)。但係見有DN班小朋友喊左個幾兩個月,又的確好陰公,有時都會稔,得嗰兩歲人仔,有冇必要承受呢壓力
怪只怪我地身處香港呢個畸型都市......所以家長唯有自己衡量得失