跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


1#
發表於 08-7-8 01:20 |只看該作者
有沒有亞??


複式洋房

積分: 373


2#
發表於 08-7-8 10:38 |只看該作者
原文章由 YUKIYAN 於 08-7-8 01:20 發表
有沒有亞??


My baby girl was born in Sept 5 not 6. And no one confirm with me before.


男爵府

積分: 6908


3#
發表於 08-7-8 11:05 |只看該作者
Oh, 終於有個Topic係9月6號的bb, 阿仔係喎.


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


4#
發表於 08-7-8 11:55 |只看該作者
原文章由 KCBB 於 08-7-8 10:38 發表


My baby girl was born in Sept 5 not 6. And no one confirm with me before.


都好呀~~相差一日姐~
你B女係邊間醫院出世亞??
我女係PWH呢~~


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


5#
發表於 08-7-8 11:56 |只看該作者
原文章由 Heiheibebe 於 08-7-8 11:05 發表
Oh, 終於有個Topic係9月6號的bb, 阿仔係喎.


太好喇!!!我終於找到同道中人喇!!
我B係女仔黎嫁~~


男爵府

積分: 6908


6#
發表於 08-7-8 12:35 |只看該作者
原文章由 YUKIYAN 於 08-7-8 11:56 發表


太好喇!!!我終於找到同道中人喇!!
我B係女仔黎嫁~~


Hi,你b女而家幾重, 識扶住也行未? 阿仔19lb, but都幾懶, 唔係好肯行.


複式洋房

積分: 373


7#
發表於 08-7-8 18:07 |只看該作者
原文章由 YUKIYAN 於 08-7-8 11:55 發表


都好呀~~相差一日姐~
你B女係邊間醫院出世亞??
我女係PWH呢~~


B女係法國醫院出世


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


8#
發表於 08-7-9 12:53 |只看該作者
原文章由 Heiheibebe 於 08-7-8 12:35 發表


Hi,你b女而家幾重, 識扶住也行未? 阿仔19lb, but都幾懶, 唔係好肯行.


我女兒家18lb~~哈~佢9個月就識扶住黎行,,都可以企到幾秒~你train多d佢呀嘛~不過聽講好似女仔快d識行嫁喎,,
你bb係邊間醫院出世嫁??


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


9#
發表於 08-7-9 12:57 |只看該作者
原文章由 KCBB 於 08-7-8 18:07 發表


B女係法國醫院出世


哦~~ b女而家幾磅亞??


男爵府

積分: 6908


10#
發表於 08-7-9 17:30 |只看該作者
阿仔係東區出世.

我每次train佢行, 佢一係自己做低, 一係就喊, 勁冇耐性. 不過好鍾意聴人對住佢唱歌或講古仔, 有時自己講好多野.


複式洋房

積分: 373


11#
發表於 08-7-9 17:36 |只看該作者
In 8 months she has 20lbs...so I think she has 22 lbs rightnow. Hee~~

原文章由 YUKIYAN 於 08-7-9 12:57 發表


哦~~ b女而家幾磅亞??


男爵府

積分: 6908


12#
發表於 08-7-9 17:47 |只看該作者
原文章由 KCBB 於 08-7-9 17:36 發表
In 8 months she has 20lbs...so I think she has 22 lbs rightnow. Hee~~


嘩, 好勁喎, 每日食幾多奶 & 粥呢 ?


複式洋房

積分: 373


13#
發表於 08-7-10 11:40 |只看該作者
My baby take 3 times milk per day and each time around 7 oz and 2 times congee. Also, we will give some fruit to her everyday. Ha..Ha

原文章由 Heiheibebe 於 08-7-9 17:47 發表


嘩, 好勁喎, 每日食幾多奶 & 粥呢 ?


大宅

積分: 1976


14#
發表於 08-7-10 12:04 |只看該作者
我b女都係呢日出世.


大宅

積分: 1383


15#
發表於 08-7-13 23:26 |只看該作者
hihi~~~~我阿b都係6/9出世架!


大宅

積分: 1254


16#
發表於 08-7-14 18:38 |只看該作者
差少少, 我個女9月7日出世.


洋房

積分: 74


17#
發表於 08-7-23 20:02 |只看該作者
我b女都係呢日出世.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo