懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 08-7-10 15:40 |只看該作者
唔知係咪坐姿+睡姿唔好定點
係office坐到背部好痛
夜晚瞓覺時, 左轉右轉平瞓, d骨頭都好痛
我可以點做呀???


大宅

積分: 1210


2#
發表於 08-7-10 15:54 |只看該作者
我宜家係用暖水袋"夫"。
10w4d      3.99cm
12w6d      7.57cm
14w3d 約10.00cm


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-7-10 17:42 |只看該作者
PAT PAT骨位勁痛~~
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 33337

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-7-10 18:34 |只看該作者
所以生完要訓多d,頭幾日成日坐尾龍骨痛到訓起到集腳郁唔到,之後訓多d就冇啦!


大宅

積分: 1147


5#
發表於 08-7-10 20:07 |只看該作者
我用暖水袋"夫"痛地方...我上背部好痛...咁瞓的時間就用枕頭放係腰部,或背部.咁就好d.


複式洋房

積分: 499


6#
發表於 08-7-10 20:32 |只看該作者
我都有墊到呀, 仲要腳一個, 腰一個添呀
但都仲係瞓到痛
同埋成晚都醒
好似全程都保持清醒狀態咁呀


伯爵府

積分: 19747


7#
發表於 08-7-10 20:39 |只看該作者
我就左右成日轉囉
耐過頭都唔得呀
左側耐就手臂痛
右側耐就盤骨痛
巧辛苦
每晚都醒
本來既枕頭
都唔用 lu


別墅

積分: 887


8#
發表於 08-7-10 20:47 |只看該作者
Will the U-shape pillow helps?


複式洋房

積分: 499


9#
發表於 08-7-10 21:37 |只看該作者
最近我仲會瞓到半夜
心口痺同痛添呀~
關唔關我帶運動型bra瞓覺事呢


大宅

積分: 2415


10#
發表於 08-7-10 22:57 |只看該作者
試下去做孕婦yoga and 孕婦按摩ar, 我因腰骨太痛而家2樣都做哂, 好過之前好多la!!


大宅

積分: 1920


11#
發表於 08-7-10 23:31 |只看該作者
我都patpat神經線痛喎,而家行路都痛,仲要返工,唔知點算好,係咪用o左熱敷會好o的?

真係痛死我啦.....
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1920


12#
發表於 08-7-10 23:32 |只看該作者
我都patpat神經線痛喎,而家行路都痛,仲要返工,唔知點算好,係咪用o左熱敷會好o的?

真係痛死我啦.....
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


複式洋房

積分: 499


13#
發表於 08-7-11 10:50 |只看該作者
我呢幾晚用咗張被仔墊住條腰的位置
果然瞓得好咗呀
你地都試下

咁我pat pat神經同行路時又無咩點痛喎
係硬晒呔咁囉

d 孕婦yoga可以係邊度join?
咩價錢?


水晶宮

積分: 68476


14#
發表於 08-7-11 11:20 |只看該作者
原文章由 TY_1019 於 08-7-10 21:37 發表
最近我仲會瞓到半夜
心口痺同痛添呀~
關唔關我帶運動型bra瞓覺事呢


try try no bra la


別墅

積分: 953


15#
發表於 08-7-11 13:12 |只看該作者
原文章由 豬豬bb 於 08-7-10 23:31 發表
我都patpat神經線痛喎,而家行路都痛,仲要返工,唔知點算好,係咪用o左熱敷會好o的?

真係痛死我啦.....



我都係呀, 係右邊patpat 入面既神經線痛呀.
如果坐得耐, 一起身真係痛到行唔到架~~~~~~~~~~

我都唔知點算, 唯有唔好坐得太耐囉.
My Love, My Soul mate~~


大宅

積分: 4120


16#
發表於 08-7-11 13:23 |只看該作者
唉~~~~我開始腰痛la ,有時會痛醒,訓又唔係,坐又唔係


複式洋房

積分: 499


17#
發表於 08-7-11 14:00 |只看該作者
但if no bra, 當件衫touch到乳頭呢, 種感覺好差喎, 所以我先帶運動型果d去瞓咋

原文章由 mimi005 於 08-7-11 11:20 發表


try try no bra la


複式洋房

積分: 499


18#
發表於 08-7-11 14:05 |只看該作者
係丫, 瞓又唔係, 坐又唔係, 有時醒咗之後好忟, 好想喊架

原文章由 hinhofion 於 08-7-11 13:23 發表
唉~~~~我開始腰痛la ,有時會痛醒,訓又唔係,坐又唔係


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


19#
發表於 08-7-11 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 305


20#
發表於 08-7-11 16:28 |只看該作者
I have the same feeling..."pat pat" very painful ....I am so afraid that it is due to the lack of calcium...also the legs are painful too....not know whether it is related to the bones or nerves....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo