少年成長

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 720


1#
發表於 08-7-9 09:39 |只看該作者
各位媽媽, 我有個仔今年6歲了, 不過仍然要著學習褲瞓, 否則~~~~~~~ 請問你們有沒有好建議給我來幫我仔仔 "解" 左佢呢????


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 08-7-9 11:03 |只看該作者
原文章由 howy 於 08-7-9 09:39 發表
各位媽媽, 我有個仔今年6歲了, 不過仍然要著學習褲瞓, 否則~~~~~~~ 請問你們有沒有好建議給我來幫我仔仔 "解" 左佢呢????


六歲應該上小學咯!
你應該每晚睡前唔好俾佢飲咁多水,
臨訓前去一次廁所,
半夜再捉佢起身去廁所。

我個仔五歲,三歲已經戒左夜片,
基本上一覺訓到第二日都唔會瀨尿,
當然偶有失手,但我個仔之後會夜晚飲少水,
臨訓必定去wee wee,咁就訓到第二日(over 10hrs)


別墅

積分: 720


3#
發表於 08-7-9 13:00 |只看該作者
對呀, 今年9月上小學了

以前瞓前飲奶的, 現在已經改左5點飲, 瞓前已經沒有飲水, 而且亦有wee wee 左才上床

仔仔9點半上床, 11點半我們瞓前再叫他起身 wee wee 多一次

但是始終唔成功


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-7-9 13:50 |只看該作者
原文章由 howy 於 08-7-9 13:00 發表
對呀, 今年9月上小學了

以前瞓前飲奶的, 現在已經改左5點飲, 瞓前已經沒有飲水, 而且亦有wee wee 左才上床

仔仔9點半上床, 11點半我們瞓前再叫他起身 wee wee 多一次

但是始終唔成功 ...


你一日唔同佢除左條片,
佢就一日都會依賴條片,
有片著住佢米會放心瀨囉!

你趁9月開學之前同佢戒左佢啦!
囝囝都咁大個咯,
同佢傾下,俾信心佢同你自己,
初初可能會失敗,但係唔緊要架,
唔試就一定唔得,只要你地有決心,
一定戒到架!


別墅

積分: 720


5#
發表於 08-7-9 14:04 |只看該作者
試過一個星期了, 他濕左照瞓到天光, 當然是天天洗床單啦, 後來........就是我們放棄了, 給他繼續著片瞓囉

我都知我們恆心不夠, 就是唔知點算好


子爵府

積分: 13980

畀面勳章


6#
發表於 08-7-9 14:40 |只看該作者
買張膠墊,我之前係荷花買既...咁咪唔洗天天洗床單咯.


原文章由 howy 於 08-7-9 14:04 發表
試過一個星期了, 他濕左照瞓到天光, 當然是天天洗床單啦, 後來........就是我們放棄了, 給他繼續著片瞓囉

我都知我們恆心不夠, 就是唔知點算好

[ 本文章最後由 素兒 於 08-7-9 14:43 編輯 ]


別墅

積分: 720


7#
發表於 08-7-9 16:19 |只看該作者
我已經落左膠墊了, 因為仔仔會動的, D尿就從邊處流落床的


珍珠宮

積分: 41995


8#
發表於 08-7-9 17:05 |只看該作者
六歲好大過了, 知羞喎, 仲用尿片咪即係縱他可繼續咁做, 但唔用片仲懶尿, 用罰這招得唔得, 如扣他一樣鍾意的東西或食物, 等他知道嚴重性, 要決心去廁所半夜如急, 唔好依賴父母幫他諗, 努力.

阿女2歲已無用夜片, 宜家4歲半夜急她會叫wewe, 我地會起身陪她去廁所, 有時瞓到第2朝先去廁所.


珍珠宮

積分: 46398


9#
發表於 08-7-9 17:10 |只看該作者
原文章由 howy 於 08-7-9 14:04 發表
試過一個星期了, 他濕左照瞓到天光, 當然是天天洗床單啦, 後來........就是我們放棄了, 給他繼續著片瞓囉

我都知我們恆心不夠, 就是唔知點算好


你都知道問題係邊,仲駛咩問我地呢!
做媽媽,恆心唔少得,有時仲要狠心 d tim,唔係小朋友唔會長大的!

除非小朋友身體有問題,如果唔係,咁大個,唔會 control 唔到,你有無請教過醫生?
除左半夜叫佢起身去 toilet,可以試下用獎勵方法呀!

[ 本文章最後由 webjen 於 08-7-9 17:53 編輯 ]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-7-9 17:46 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-7-9 17:10 發表
除非小朋友身體有問題,如果唔係,咁大個,唔會 control 唔到,你有無請教過醫生?
除左半夜叫佢起身去 toilet,可以試下用獎勵方法呀!


係呀!有冇帶佢睇醫生?

另外獎勵好喇,唔好懲罰,
瀨左都唔好鬧,唔係佢會好有罪惡感,
有陰影仲容易尿床!

如果真係想幫個仔戒,就要堅決喇!


子爵府

積分: 10450


11#
發表於 08-7-9 17:55 |只看該作者
我朋友個囡九歲著片瞓夜覺,跟住走去睇心理e生, 最後好似睇埋中e調理, 好似有改善左.


水晶宮

積分: 61767


12#
發表於 08-7-9 22:16 |只看該作者
6歲仲要著夜片訓覺, 會唔會係身體某方面出現問題? 好多小朋友3-4歲戒夜片, 半夜要上廁所, 佢地都會起身叫大人幫忙. 如果6歲小朋友在半夜唔識起身去廁所, 濕o左床之後亦唔知道, 最好去同醫生傾傾, 幫小朋友檢查一下.


伯爵府

積分: 18231

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-7-10 00:51 |只看該作者
我正正是這方面過來人, 我仔仔都是有尿床(現在7歲), 佢地瞓諗咗時是不會有尿急的感覺 (因大腦在那時接收唔到), 所以佢地就算濕咗都照瞓. 咁現在已有好轉, 當佢瞓諗咗時佢有急的感覺. 有時起唔切身都濕咗小小係底褲.

我之前帶佢去睇中醫, 醫師話佢腎弱. 你仔仔是否一急就要去weewee, 唔忍得? 佢地可能膀胱比正常人儲尿量小, 我會遲些帶佢去檢查.

佢地唔可以飲冬瓜湯(因利尿), 我仔仔每次一飲, 當晚即衰. 即是西瓜都唔得. 要食就daytime. 晚上過了9時就不要飲大量水(濕吓口還可以), 臨瞓前叫佢去多一次wee wee, 及半亱同佢去多一次, 同埋你要狠心介尿片, 如不, 佢地會造成倚賴. 你要利用今個暑假, 如不上咗小學先攪, 會阻礙佢學習.



原文章由 howy 於 08-7-9 09:39 發表
各位媽媽, 我有個仔今年6歲了, 不過仍然要著學習褲瞓, 否則~~~~~~~ 請問你們有沒有好建議給我來幫我仔仔 "解" 左佢呢????


別墅

積分: 720


14#
發表於 08-7-10 08:53 |只看該作者
4-5歲的時候都有問過醫生的, 醫生話大D就自然會戒, 不用太心急的

獎勵及懲罰的方法都試過, 不過作用不大

我確實是恆心不夠, 但是每晚半夜都要起身同佢 wee wee 確實是好辛苦 (指我), 明天一早又要起身返工.

不過今個暑假真的要拿出決心來幫佢戒左佢

多謝各位媽咪的意見!!


伯爵府

積分: 18231

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-7-11 01:04 |只看該作者
因佢哋冇意識咁做, 佢哋唔係突登. 所以用獎勵及懲罰的方法對佢是不湊效.


原文章由 howy 於 08-7-10 08:53 發表
4-5歲的時候都有問過醫生的, 醫生話大D就自然會戒, 不用太心急的

獎勵及懲罰的方法都試過, 不過作用不大

我確實是恆心不夠, 但是每晚半夜都要起身同佢 wee wee 確實是好辛苦 (指我), 明天一早又要起身返工.

不過 ...


伯爵府

積分: 19439

好媽媽勳章


16#
發表於 08-7-11 16:37 |只看該作者
我個囡下個月先3歲,
我見佢一排都無痾濕條片,
於是問佢,瞓覺唔著片好唔好?
大個囡了,要戒片喇,著片唔舒服....
我個囡即刻話好呀,佢好開心唔著片喎.

戒片既第一晚, 佢同我講: mami痾尿啊,
我即刻同佢起身,但佢未到廁所已經痾左少少,
佢即刻話:懶左尿啊!!
我話唔緊要啦,下次你忍住,去到廁所先痾啊..

第二,三晚都已經無懶喇,
瞓到半夜佢轉身時就問佢去唔去廁所,
唔急佢會擰頭,急就話痾尿!!

樓主,你加油呀!!


大宅

積分: 4810


17#
發表於 08-7-11 16:58 |只看該作者
我想問係咪一定要戒左夜奶先可以戒夜片架? 你地指既半夜叫醒小朋友起身去小便, 應該大約幾點呀? 叫醒左佢地會唔會好難先瞓返架?


大宅

積分: 4810


18#
發表於 08-7-11 17:01 |只看該作者
原文章由 雲妮彭 於 08-7-11 16:37 發表
我個囡下個月先3歲,
我見佢一排都無痾濕條片,
於是問佢,瞓覺唔著片好唔好?
大個囡了,要戒片喇,著片唔舒服....
我個囡即刻話好呀,佢好開心唔著片喎.

戒片既第一晚, 佢同我講: mami痾尿啊,
我即刻同佢起身,但佢未到廁 ...


我想問你幫囡囡戒左夜奶未呀? 我小朋友過兩個月都3歲喇, 上床前半個鐘飲奶, 臨瞓前會小便一次. 但到依家, 朝早起身條片都係好脹架, 咁既話係咪我囡囡未ready戒片呀?


伯爵府

積分: 19439

好媽媽勳章


19#
發表於 08-7-11 17:07 |只看該作者
我覺得戒唔戒夜奶同戒片其實唔一定有關係.飲左奶之後,其實係驚佢好快要去廁所.好似我個囡甘,佢好忍得架,可以4-5個鐘唔去廁所既,所以瞓前痾左一次,半夜痾多次,之後可以到早上7-8點先去架.如果你個小朋友唔忍得尿,最好就先戒夜奶先會好D......
所謂既"半夜"係無一定時間準則架.我叫阿囡去廁所係因為佢瞓覺成日都會好似夢遊甘,我就趁佢轉身時問佢去唔去痾囉.如果你個小朋友瞓得好冧,我覺得唔需要刻意叫醒佢囉,甘樣好影響睡眠質數架.如果佢急既話,應該會自動醒,如果唔醒懶左,甘都無辦法,尤得佢,再慢慢Train過.....我諗睡眠質數好點都重要過戒片卦.........


伯爵府

積分: 19439

好媽媽勳章


20#
發表於 08-7-11 17:10 |只看該作者
應該未ready呀.甘你唔使甘急同佢戒住啦.......你個囡都仲細jet..我原本無諗住甘早戒架,係因為佢一排都無痾濕,先問佢唔著片好唔好咋..見佢好樂意戒喎,咪同佢開始囉.......我未知算唔算成功呀.今晚係第4晚.........除左頭一晚痾左少少之外,都未懶過......希望係成功啦.........今晚繼續戒呀!!你遲下見佢無痾濕片一排先開始啦..........

原文章由 mamacpy 於 08-7-11 17:01 發表


我想問你幫囡囡戒左夜奶未呀? 我小朋友過兩個月都3歲喇, 上床前半個鐘飲奶, 臨瞓前會小便一次. 但到依家, 朝早起身條片都係好脹架, 咁既話係咪我囡囡未ready戒片呀? ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo