). 第2次我地去第2間, 佢去到門口已經知咩事, 喊晒叫走, 於是我地去買個玩具比佢揸手. 去到又叫佢自己選髮型師. 點知都係唔掂, 都係勁喊, 不果我keep住叫佢睇其他野, 引開佢注意, 始終可以完成. 到第三次, 同佢去返同一間, 搵返同一個髮型師, 今次去到門口無叫走, 見到個同佢細佢小小的正喊到拆天, 佢仲將自己新買的玩具超人借比個小朋友玩. 今次我都以為實掂. 點知到佢埋位都係唔得, 要走, 又唔肯坐上塊板. 最後個哥哥同佢搭左條紅色'被'肩, 我話佢好似蜘蛛俠, 佢就收聲無再喊
. 不果都係唔肯坐. 啱啱呢次去剪前, 佢都表示唔想剪, 不果去到又ok wor, 無買定野比佢揸手, 只係daddy比佢食粒糖. 今次佢乖乖坐上塊板度. 粒糖食完亦啱啱剪完
. 我都同意要快手, 再耐d可能都會扭計. 不果亞囝堅持要去返呢間同搵返同一個髮型師. 我地都有d頭痕, 因為我地已經搬左, 要千里迢迢搭9個字地鐵返去剪
.