立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1034
別墅
積分: 519
積分: 838
原文章由 lovelyqueen 於 08-7-15 10:53 發表 唔好比蜜糖, 之前有mama post 過一d文章話咁細個b唔可以飲o架. www.singtaobooks.com/images/in-BB%20Menu.pdf 開稀果汁會唔會好d? 如果食奶粉可以用多d水開law. 食人奶未食solid前都可以唔比水. ...
伯爵府
積分: 19589
積分: 4264
男爵府
積分: 8552
原文章由 yyy008 於 08-7-15 14:12 發表 1歲前都唔好比bb飲蜜糖... 會引起敏感!!! 比果汁 (蘋果, 梨, 甘筍) 開水啦...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy