網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   8


大宅

積分: 1683


1#
發表於 15-10-28 00:03 |只看該作者
上次淘咗呢包,唔知點解有陣蘇味
myphoto.jpg




大宅

積分: 1683


2#
發表於 15-10-28 00:04 |只看該作者

回覆:有冇jm淘過水煮魚料呀?

有冇第二隻食過好食架?




大宅

積分: 2262


3#
發表於 15-10-28 01:21 |只看該作者

回覆:我係辣椒仔 的帖子

我食開橋頭牌OK


大宅

積分: 1683


4#
發表於 15-10-28 09:54 |只看該作者

引用:我食開橋頭牌OK

原帖由 hoi-kwan 於 15-10-28 發表
我食開橋頭牌OK
請問係咪呢隻呀?
myphoto.jpg





子爵府

積分: 12635

BK Milk勳章


5#
發表於 15-10-28 11:50 |只看該作者
回覆 我係辣椒仔 的帖子

我都淘呢隻


大宅

積分: 1683


6#
發表於 15-10-28 13:22 |只看該作者

引用:回覆+我係辣椒仔+的帖子我都淘呢隻

原帖由 Tiffany2 於 15-10-28 發表
回覆 我係辣椒仔 的帖子

我都淘呢隻
橋頭or 大紅袍?




子爵府

積分: 12635

BK Milk勳章


7#
發表於 15-10-28 17:41 |只看該作者
橋頭


大宅

積分: 1683


8#
發表於 15-10-28 19:39 |只看該作者

引用:橋頭

原帖由 Tiffany2 於 15-10-28 發表
橋頭
等我試吓先




子爵府

積分: 10627


9#
發表於 15-10-28 22:22 |只看該作者

回覆:我係辣椒仔 的帖子

咁麻辣雞煲有冇


象牙宮

積分: 235894


10#
發表於 15-10-28 22:56 |只看該作者

回覆:有冇jm淘過水煮魚料呀?

【3袋包邮5袋送辣椒】眉州酒楼 王家渡 麻辣香锅干锅调料做3次 http://b.mashort.cn/h.Y3fM9?sm=9b611d (👉👉👉复制整段信息,打开手机淘宝可直接访问👈👈👈)

煮麻辣雞煲同水煮魚都係呢包,一包入面有三小包,好麻辣又唔太咸,正
1446044165555.jpg

點評

我係辣椒仔    發表於 15-10-29 08:05


象牙宮

積分: 235894


11#
發表於 15-10-28 22:56 |只看該作者

引用:咁麻辣雞煲有冇

原帖由 shan1016hk 於 15-10-28 發表
咁麻辣雞煲有冇
我#10寫左


大宅

積分: 1683


12#
發表於 15-10-29 08:20 |只看該作者

引用:【3袋包邮5袋送辣椒】眉州酒楼+王家渡+麻辣

原帖由 無話可說 於 15-10-28 發表
【3袋包邮5袋送辣椒】眉州酒楼 王家渡 麻辣香锅干锅调料做3次 http://b.mashort.cn/h.Y3fM9?sm=9b611d (&#1 ...
請問您喺呢間有冇訂過其他嘢呀




象牙宮

積分: 235894


13#
發表於 15-10-29 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-10-28 發表【

原帖由 我係辣椒仔 於 15-10-29 發表
請問您喺呢間有冇訂過其他嘢呀
好似無喇


象牙宮

積分: 239734


14#
發表於 15-10-30 16:00 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-10-30 16:01 編輯
我係辣椒仔 發表於 15-10-28 00:03
上次淘咗呢包,唔知點解有陣蘇味



放心嘗試吧. 尢其是愛辣者. 太多選擇了. 好多都很好.
最好煮好送一豌仔比我嘗試....


你多數用什么魚?




想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 1683


15#
發表於 15-10-30 21:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+333s+於+15-10-30+16:01+編輯+

原帖由 333s 於 15-10-30 發表
本帖最後由 333s 於 15-10-30 16:01 編輯
我用桂花




大宅

積分: 1683


16#
發表於 15-10-30 21:23 |只看該作者

引用:+本帖最後由+333s+於+15-10-30+16:01+編輯+

原帖由 333s 於 15-10-30 發表
本帖最後由 333s 於 15-10-30 16:01 編輯
請問你介紹嗰幾款有冇link 呀
同埋你仲有冇淘過其他調味料呀,我都好鍾意食辣架,由其係四川菜
有冇淘過乾辣椒呀?




象牙宮

積分: 239734


17#
發表於 15-10-30 21:29 |只看該作者
我係辣椒仔 發表於 15-10-30 21:19
我用桂花

桂花魚 自然好啦.
我嘗試用其它魚肉... ok 得. 我最愛改+試... 特長 做白老鼠.  
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


象牙宮

積分: 239734


18#
發表於 15-10-30 21:34 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-10-30 22:34 編輯
我係辣椒仔 發表於 15-10-30 21:23
請問你介紹嗰幾款有冇link 呀
同埋你仲有冇淘過其他調味料呀,我都好鍾意食辣架,由其係四川菜:laml ...

唔係介紹, 我做左白老鼠姐 .... 見你愛重口味. 一定妥你.

美尚美
草原红太阳味加味
胖子
曾记

點評

我係辣椒仔    發表於 15-10-31 08:52
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 10009


19#
發表於 15-10-31 00:15 |只看該作者
譚魚頭都好食

點評

我係辣椒仔    發表於 15-10-31 08:52


大宅

積分: 1683


20#
發表於 15-10-31 08:52 |只看該作者

引用:Quote:我係辣椒仔+發表於+15-10-30+21:19+

原帖由 333s 於 15-10-30 發表
桂花魚 自然好啦.
我嘗試用其它魚肉... ok 得. 我最愛改+試... 特長 做白老鼠.  
...
你用過咩魚呀
其實我有一次買唔到桂花魚,試過用珍珠𩶘,都ok wor, 一樣滑,唔多骨(Ps 我一定要揀唔多骨嘅魚)




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo