跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1515


1#
發表於 08-7-14 19:48 |只看該作者
我聽人講出私家診所打針會好d,其實有無需要呢 


大宅

積分: 1291


2#
發表於 08-7-23 00:23 |只看該作者
我都考慮個呢個問題, 同埋問左好多媽咪, 佢地俾我既意見都係話有需要!

因為健康院打既針其實唔係咁足夠, 好似肺鏈球菌針+輪狀病毒就一定要去私家打

至於四合一/五合一/六合一, 就好睇你想幫BB 打邊隻,

四合一健康院包但就要幫BB 打成十一針加3劑口服, BB 要痛多好多次

五合一和六合一就要係私家打, 次數就減少好多LU..保障又會比四合一多..


子爵府

積分: 11228


3#
發表於 08-7-23 09:41 |只看該作者
我俾bb出去打d健康院冇得打既針係因為宜家病毒太勁,唔怕一萬,最怕萬一,宜家打定,每年冬天係病毒最犀利既時候,到年尾bb都已經有半歲多d,仲有埋抗體,可以放心好多,bb仔健康,大家都開心d呀。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo