3歲或以上

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6009


1#
發表於 15-11-7 20:48 |只看該作者
小朋友4歲,33磅,成日嘔,由小到大都係這樣,昨日食完晚餐喊,咳就嘔,結果空肚睡覺,今日食完晚餐又嘔,又係空肚睡,有無jm有辨法? 日日食得2餐


男爵府

積分: 9374


2#
發表於 15-11-8 12:09 |只看該作者

回覆:有咩原因成日嘔

由細到大都係咁?無睇醫生?




翡翠宮

積分: 94880


3#
發表於 15-11-8 17:19 |只看該作者
係唔係腸胃炎啊?不如帶佢去睇下醫生


珍珠宮

積分: 36055

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-11-8 20:49 |只看該作者
睇下醫生了解下


侯爵府

積分: 24750

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 15-11-8 21:22 |只看該作者
會唔會食物敏感


侯爵府

積分: 23469

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


6#
發表於 15-11-9 09:22 |只看該作者
有好多BB都會的....不過多數過佐1歲就會好好多.....


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 15-11-9 15:39 |只看該作者
成日嘔就要睇原因喇,唔排除食太飽,吃完飯喊,做劇烈運動都會嘔。


公爵府

積分: 27460


8#
發表於 15-11-9 15:52 |只看該作者

回覆:球星媽咪 的帖子

咁睇醫生喇,呢個可大可少


大宅

積分: 2514


9#
發表於 15-11-10 10:33 |只看該作者

回覆:有咩原因成日嘔

我小朋友就3歲,由Baby時候由成日嘔,喊得耐就嘔,到兩歲後先好d,之前問過醫生,醫生話小朋友胃淺先容易嘔,話大d會好d


大宅

積分: 2224

畀面勳章


10#
發表於 15-11-10 15:45 |只看該作者
成日嘔,應該要去睇醫生啦!!!!


男爵府

積分: 6009


11#
發表於 15-11-10 16:03 |只看該作者

回覆:有咩原因成日嘔

細個果時已因為這事睇醫生,照埋胃,話無事。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo