自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


1#
發表於 08-5-31 20:18 |只看該作者
啊仔成日鼻敏感 / 氣管 / 哮喘發作啊 , 有無 mani 用緊呢 d 機啊 ? 介紹吓吖 , thanks ~


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


2#
發表於 08-8-6 21:33 |只看該作者
我都用緊呢隻,又靚又好用。


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


3#
發表於 08-8-6 21:35 |只看該作者
sorry呀,我明明見到之前有個媽咪介紹coway既。


複式洋房

積分: 370


4#
發表於 08-8-6 22:56 |只看該作者
我地用SHARP 紅色個隻空氣清新機, 用o左2.5年都好ok, 我買時候因arm arm出冇耐所以貴o的約$2900(唔知有冇記錯), 現在應該平好多.


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 08-8-6 23:01 |只看該作者
我都係用緊呢款, 初初出個時要成3千幾蚊架, 而家一般都係mark $2980, 我估可以講平少少.

原文章由 rplyan 於 08-8-6 22:56 發表
我地用SHARP 紅色個隻空氣清新機, 用o左2.5年都好ok, 我買時候因arm arm出冇耐所以貴o的約$2900(唔知有冇記錯), 現在應該平好多.


男爵府

積分: 5538


6#
發表於 08-8-6 23:18 |只看該作者
我就用緊whirlpool光觸媒空氣清新機

http://shop.esdlife.com/b5/eshop/00SHOPESDSpecial/Shop2/EItemsDetail2.jsp?ACTION=ADD&eitems_code=HA_Whirlpool_AP22&emerchant_code=H001

上個月18號係豐澤買$1,618

住村屋原以為空氣會好
係初時都可以開下窗...
自隔離屋養左狗隻係天台都好少開窗

間屋同未用清新機前我又唔覺有咩分別...
老公話擺係間房會無左"up"味...
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo