論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 238


1#
發表於 08-7-24 12:27 |只看該作者
我第二個工人嚟咗,佢d廣東話唔多好,好多時教佢佢又聽唔明,而佢份人又好似唔多醒果種…但係佢就好勤力,好肯學,好聽話…佢連食飯都唔想花時間,成日都話想做埋先(但係我真係唔知佢忙d乜)因為佢清潔完,我仲係見到有”污糟”但佢又真係好比心機去做,所以都唔識形容佢,但係我見佢咁,基本上都係只比一點清潔o既工作佢做,因為怕咗佢,我怕比佢攪完d嘢,要全屋換過。但佢連之前工人無去清潔o既地方佢都有清潔埋,但係動作就慢到死(或者可能佢唔明,唔識,唔知點攪,所以慢動作又或者係佢個人跟本係蠢)
我第一個工人都係請海外(但曾經在港做過半年,但因私人問題返回印尼),佢好醒,中文好掂。所以無想過今次哩個會係咁,真係覺得agent好有問題,佢比我睇o既短片明明識答問題,咁即係識聽識講呢?唉…我第一個都係咁睇片啫,都唔知點解兩個咁唔同…
我要請海外工人,一來:聽太多人講本地果d十個有九個唔係好人,而有眼見之前個工人,留咗係香港一段時間後,學習咗太多唔好o既嘢,所以怕請本人完約工人真係會唔多好…
哩個新工人都唔係未做過嘢,佢有係泗水做過三年,有湊小朋友經驗,佢現時同我個女玩都仲可以…但其它嘢,真係好似有工人等於無工人咁,應該話仲慘過無,因為又忙,仲要教佢,佢又聽得慢,我又要慢慢講)
想問,我家陣哩個情況,應唔應該換呢?好唔好要求agent換一個本地完約o既工人?
但係講真,若然好o既工人,顧主都唔會放佢走啦,我咁樣請一個返嚟係咪唔多好?還是再試下用家陣哩個呢?佢份人都好似好乖,只係蠢…不過蠢又煩,醒又煩…
都係試下問:有無人有好o既工人介紹?


子爵府

積分: 13549


2#
發表於 08-7-24 13:31 |只看該作者
其實請工人,真係睇彩數,我之前d工人個個都係請海外, 係今次呢個曾經hk做過,仲要係佢對上個約俾人中止合約 tim,黎左1個月,樣樣都令人滿意.
佢既工作資歷: 42歲, hk 做過4年1個僱主, 2年一個僱主,跟住番菲結婚生bb, 幾年後再黎hk,做左1個月俾人中止合約, 睇呢d資歷, 可能會考慮到佢年紀大,會唔會成精,又俾人炒過喎.除在俾人炒,我有考慮過之外, 佢其他都非常符合我既要求, 我寧願有經驗,好過教到嘔血.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]


男爵府

積分: 5656


3#
發表於 08-7-24 13:31 |只看該作者
首先, 妳新工人好似到步唔係好耐, 比d時間佢啦, 好多人轉新工都要時間式應. (?) 蠢=乖, 醒=壞, (?), 真係睇妳彩數, 我之前個印, 初到勁蠢+ 小懶, 5年後--> 變壞 !!!, 而家新到賓, 佢真係好醒, 都怕佢醒過隆. 所以真係有辣有唔辣. Good luck!
I love my hubby and my boy. XOXOXO


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-7-24 13:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo