自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 1493


1#
發表於 08-7-30 22:20 |只看該作者
本人幫人湊仔是第一次,所以唔知道市場價及行規?但已湊了三個月,我需要到bb家接佢回我家,夜晚都是將bb送落我屋企樓下等佢媽媽接回!現在上了net多了及別人的提醒,我都知道我的薪金比市場很底很底,,更何況我要去接及送落樓的人工都未計??所以我想問若果我再湊這個bb應該收幾多錢?因為唔去佢屋企接,都要到地鐵接bb?我只想取回我的實際人工及尊嚴,因為我盡心湊bb,天氣熱到我每日都開足冷氣給bb,大家可否給我意見??thanks!!


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


2#
發表於 08-7-30 22:23 |只看該作者
原文章由 TingKaMum 於 08-7-30 22:20 發表
本人幫人湊仔是第一次,所以唔知道市場價及行規?但已湊了三個月,我需要到bb家接佢回我家,夜晚都是將bb送落我屋企樓下等佢媽媽接回!現在上了net多了及別人的提醒,我都知道我的薪金比市場很底很底,,更何況我要去接及送 ...



咁...........一定有人提過收費問題...........


伯爵府

積分: 17076


3#
發表於 08-7-30 22:32 |只看該作者
DOUBLE 左......

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-7-30 22:39 編輯 ]


伯爵府

積分: 17076


4#
發表於 08-7-30 22:35 |只看該作者
請問你依家收幾多錢
BB 係咪唔駛係你屋企過夜呢
星期 6, 日, 公眾假假要唔要湊埋?


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 08-7-30 23:55 |只看該作者
原文章由 TingKaMum 於 08-7-30 22:20 發表
本人幫人湊仔是第一次,所以唔知道市場價及行規?但已湊了三個月,我需要到bb家接佢回我家,夜晚都是將bb送落我屋企樓下等佢媽媽接回!現在上了net多了及別人的提醒,我都知道我的薪金比市場很底很底,,更何況我要去接及送 ...


首先BB幾大....湊多少日同一日約幾多個小時?
我女2001年1月8日QE出世  

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo