立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
等待驗證會員
積分: 1493
本人幫人湊仔是第一次,所以唔知道市場價及行規?但已湊了三個月,我需要到bb家接佢回我家,夜晚都是將bb送落我屋企樓下等佢媽媽接回!現在上了net多了及別人的提醒,我都知道我的薪金比市場很底很底,,更何況我要去接及送落樓的人工都未計??所以我想問若果我再湊這個bb應該收幾多錢?因為唔去佢屋企接,都要到地鐵接bb?我只想取回我的實際人工及尊嚴,因為我盡心湊bb,天氣熱到我每日都開足冷氣給bb,大家可否給我意見??thanks!!
水晶宮
積分: 67077
原文章由 TingKaMum 於 08-7-30 22:20 發表 本人幫人湊仔是第一次,所以唔知道市場價及行規?但已湊了三個月,我需要到bb家接佢回我家,夜晚都是將bb送落我屋企樓下等佢媽媽接回!現在上了net多了及別人的提醒,我都知道我的薪金比市場很底很底,,更何況我要去接及送 ...
伯爵府
積分: 17076
積分: 16600
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy